۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۵۹۳۲۳۴
آیت الله طبرسی:

اختلاف میان مردم و مسؤولان راهبرد اصلی دشمن علیه نظام است

اختلاف میان مردم و مسؤولان راهبرد اصلی دشمن علیه نظام است
آیت الله طبرسی بر ضرورت وحدت میان مردم و مسؤولان تأکید کرد و گفت: امروز اختلاف میان مردم و مسؤولان راهبرد اصلی دشمنان نظام اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده، ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان بر ضرورت وحدت و همبستگی ملت و دولت برای رفع مشکلات و موانع اقتصادی کشور در شرایط فعلی تأکید کرد.

وی با بیان این که امروز اختلاف میان مردم و مسؤولان راهبرد اصلی دشمنان نظام اسلامی است، افزود: هر چه سطح روبط دولت و مردم نزدیک‌تر باشد دشمنان نظام از مواضع زیاده خواهانه خود در برابر ملت ایران عقب‌تر خواهند رفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که آمریکایی‌ها به دروغ خود را دوست و همراه ملت ایران معرفی می‌کنند، خاطرنشان کرد: این دروغ گویی آشکار آمریکایی‌ها در حالی است که همه تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی آن‌ها مستقیم با زندگی ملت ایران در ارتباط است.

امام جمعه ساری با بیان این که دشمنی آمریکا با ملت بزرگ ایران سابقه دیرینه دارد، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در چهار دهه اخیر همه چه در توان داشتند برای نابودی انقلاب و نظام به کار گرفتن، اما در برابر ایستادگی و مقاومت ملت ایران شکست خوردند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز آمریکا پس از سال‌ها دخالت در امور کشور‌های منطقه و صرف هزینه‌های بسیار گسترده شکست در خاورمیانه را پذیرفته و مفتضحانه در حال خروج از منطقه است، خاطرنشان کرد: این شکست نتیجه مدیریت و راهبرد صحیح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت مدیریت و تدبیر بهتر مسؤولان کشور برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تأکید کرد و گفت: باید همه توان مدیریتی کشور به منظور فراهم کردن یک شرایط مطلوب اقتصادی برای مردم به کار گرفته شود.

امام جمعه ساری همچنین به تعلل کشور‌های اروپایی در طراحی و آغاز کانال جدید مالی اشاره کرد و با بیان این که مسؤولان کشورمان نباید منتظر اروپایی‌ها بمانند، خاطرنشان کرد: تجربه چند دهه‌ای گذشته نشان داده که نمی‌توان به وعده‌های کشور‌های اروپایی نیز امیدوار بود.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که اروپایی‌ها با به تأخیر انداختن آغاز این کانال مالی به دنبال افزایش فشار به ملت ایران هستند، تصریح کرد: بهره گیری از توان و ظرفیت داخلی و همچنین کشور‌های همسایه باید راهبرد مسؤولان در رفع مشکلات و گره‌های اقتصادی موجود در کشور باشد./950/پ202/ب1
ایمانی
ارسال نظرات