۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۹۳۲۳۵
امام جمعه رشت:

عده‌ای با کار‌های سیاسی به دنبال از بین بردن شفافیت بودجه 98 هستند

عده‌ای با کار‌های سیاسی به دنبال از بین بردن شفافیت بودجه 98 هستند
امام جمعه رشت به بودجه سال آینده کشور اشاره کرد و گفت: عده‌ای با کار‌های سیاسی می‌خواهند شفافیت در بودجه سال آینده از بین برود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان بر ضرورت تربیت دینی فرزندان از سوی خانواده‌ها تأکید کرد و گفت: ریزش‌ها و گمراهی‌ها به دلیل عدم تربیت دینی است.

وی با تأکید براین که تربیت دینی باید از دوران کودکی مورد توجه خانواده‌ها قرار گیرد، افزود: نگاه تربیتی از دیدگاه حضرت علی (ع) بر مبنای بندگی خداوند است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود به در پیش بودن سالروز ولادت حضرت زینب (س) اشاره کرد و با بیان این که این روز مهم به احترام قشر زحمتکش پرستار به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید در جهت رفع مشکلات کاری و رفاهی پرستاران تلاش بیشتری کنند.

وی، رسالت حضرت زینب (س) را دفاع از حریم ولایت، پیام‌رسانی عاشورا و افشای بنیان ظلم توصیف کرد و افزود: آن بانوی با عظمت الگو و نماد ولایت مداری و مقاومت برای جامعه امروز است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه شهر مقدس قم در ادوار مختلف تاریخ اشاره کرد و با بیان این که این شهر مرکز انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: حضور مردم این شهر در نهضت انقلاب بسیار پررنگ و اثرگذار بوده است.

امام جمعه رشت با بیان این که انگیزه‌های بسیاری برای کاهش روحیه انقلابی مردم قم وجود دارد، بیان داشت: این شهر مقدس همواره مورد احترام مؤمنان بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بودجه سال آینده کشور اشاره کرد و با تأکید بر شفافیت در بودجه سال آینده خاطرنشان کرد: عده‌ای با کار‌های سیاسی می‌خواهند شفافیت در بودجه سال آینده از بین برود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید براین که مسؤولان باید همه توان خود را برای رفع مشکلات اقتصادی مردم به کار گیرند، گفت: متأسفانه بخش‌های مهمی از کشور به دلیل مشکلات اقتصادی آسیب‌های بسیاری دیده اند.

امام جمعه رشت با بیان این که امروز مردم کشورمان با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه هستند، افزود: انتظار و مطالبه مردم از دولت رفع این مشکلات با تدبیر و برنامه ریزی مناسب است./950/پ203/ب1
ایمانی
ارسال نظرات