۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۵۹۳۲۵۷
آیت الله طه محمدی تاکید کرد؛

لزوم برگزاری باشکوه جشن 40 سالگی انقلاب

لزوم برگزاری باشکوه جشن 40 سالگی انقلاب
امام جمعه همدان گفت: برای مقابله با نقشه های دشمن باید با برگزاری نمایشگاه عظیمی عملکردهای این 40 سال را به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه همدان با تاکید بر این که باید شکر گزار نعمات خداوند باشیم اظهار داشت: متاسفانه ذات انسان به نحوی است که تا مشکلاتش بر طرف می شود خداوند را فراموش می کند.

وی با بیان این که در طول تاریخ اسلام همیشه دشمن برای موفق شدن در نقشه های شوم خود به دنبال القای یاس و نا امیدی در جامعه بوده است بیان کرد: اگر ایمان واقعی به خداوند و الطافش داشته باشیم هیچگاه نباید دچار نا امیدی شویم.

آیت الله طه محمدی افزود: پیروزی جمهوری اسلامی و شکست عراق که 80 کشور دنیا او را حمایت می کردند را باید از امداد های غیبی خداوند دانست و نامی جز لطف الهی نمی توان روی آن گذاشت.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ آنقدر دستمان بسته بود که قدرت ساخت و خرید سیم خاردار را هم نداشتیم تاکید کرد: کشوری که قادر به تولید سیم خاردار برای حفاظت از سنگر ها نبود امروز با تولیدات خود جزء قدرت های منطقه محسوب می شود.

 نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز ارتش قهرمان جمهوری اسلامی خط تولید هواپیماهای شکاری خود را در حالی راه انداخته است که در زمان جنگ می گفتند ایران توانایی مقابله با جنگ هوایی را دیگر ندارد.

وی تصریح کرد: کشوری که آسمانش نا امن باشد سرنوشتش همانند کشور مظلوم یمن خواهد شد که در یک شبانه روز 200 بار مورد تهاجم هوایی آل سعود قرار می گیرد.

امام جمعه همدان تاکید کرد: حتی دشمنان هم از ایران به عنوان یک کشور قدرتمند یاد می کنند از این رو به شکرانه نعمات موجود و از بین رفتن فتنه های خارجی و داخلی باید معرفت خداشناسی خود را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: این که آمریکا و اروپا از ما درخواست ملاقات دارند افتخاری است که نشان دهنده عظمت جمهوری اسلامی است و نباید ساده از کنار آن عبور کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطر نشان کرد: آمریکا و آل سعود در باطلاقی که خودشان ایجاد کرده اند روز به روز بیشتر فرو می روند اما جمهوری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی از دست دشمنان نجات پیدا کردند.

وی برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: پیشنهاد بنده به آقای استاندار و مسؤولان این است که باید دهه فجر امسال را بسیار باشکوه برگزار کنیم.

آیت الله طه محمدی افزود: هدف دشمن ایجاد یاس در بین مردم است و به همین دلیل تلاش ها و دستاوردهای نظام را کوچک نشان می دهد بنابراین برای مقابله با این دسیسه باید با برگزاری نمایشگاه عظیمی از سوی همه دستگاه ها عملکردهای این 40 سال را به نمایش بگذاریم.

وی در پایان با اشاره به برگزاری کنسرت در همدان یادآور شد: کسانی که کنسرت ها را برگزار می کنند باید رعایت حال و هوای شهر دارالمومنین همدان کنند./979/پ202/ب1

ارسال نظرات