۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۵۹۳۳۰۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

پرستاری رایحه ای از رحمت الهی است

پرستاری رایحه ای از رحمت الهی است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شغل پرستاری یکی از شغل‌های ارزشمند است که باید قدر آن را بدانیم؛ این شغل به معنای رایحه‌ای از رحمت الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار جمعی از پرستاران بیرجند اظهار داشت: حضرت زینب(س) دارای عظمت و کرامت بالایی است و ایشان شخصیت ارزشمندی دارد.

وی با بیان اینکه تمام شیعیان و مسلمانان می‌دانند جایگاه حضرت علی(ع) زینت آفرینش است، گفت: نام گذاری سالروز ولادت حضرت زینب(ع) به عنوان روز پرستار از روی آگاهی و علم بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، روز پرستار را یک روز الهی دانست و افزود: شغل پرستاری نیز یکی از شغل‌های ارزشمند است که باید قدر آن را بدانیم؛ این شغل به معنای رایحه‌ای از رحمت الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: پرستاری در وجود انسان و غیر انسان قرار دارد و کسانی که در این شغل هستند مسیر سیر و سلوک را طی می‌کنند و بر اساس اولویت‌ها، کارها را عالمانه بررسی می‌کنند.

وی با بیان اینکه پرستاری یکی از راه‌های رسیدن به سیر و سلوک الهی است، ادامه داد: پرستاری در دین اسلام یکی از بهترین عبادت‌ها است و این شغل در خودسازی انسان‌ها موثر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اینگونه شغل‌ها برای انسان ماندنی است بنابراین نباید پرستاری را با چیز دیگری عوض کرد./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات