۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۵۹۳۳۱۷
امام جمعه طبس:

انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است

انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است
امام جمعه طبس گفت: امروز انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امام جمعه طبس صبح امروز در دیدار مهمانان همایش بین المللی «40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی» اظهار داشت: شن‌های روان آمریکا را در صحرای طبس با شکست مواجه کرد و پوزه استکبار جهانی به خاک مالیده شد.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که روزی به نام روز طبس در تقویم جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شود، گفت: بارها اسلام در طول تاریخ با خطر مواجه شد و پیامبراکرم(ص) نیز به دنبال حفظ حکومت اسلامی بودند.

امام جمعه طبس با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران می‌تواند برای حکومت جهانی امام زمان(عج) و ظهور ایشان زمینه‌سازی کند، افزود: امروز انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفته است.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هر ملتی که مردم در آن حضور مستمری داشته باشند به طور قطع پیروز هستند و امروز در عراق و سوریه نیز بسیج مردمی نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در منطقه تاثیرگذار است، ادامه داد: کاری که همراه با اخلاص و ایمان باشد هم برکت دارد و هم خداوند متعال به انسان در آن کار کمک می‌کند.

امام جمعه طبس خاطرنشان کرد: امروز صدای شکستن استخوان‌های آمریکا را می‌شنویم و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید.

حجت‌الاسلام روح الله نوری، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی نیز در این دیدار بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران و تفکر امام راحل در ابتدای انقلاب هیمنه آمریکایی‌ها را به زمین زد.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب، دستاوردهای حقیقی اسلام ناب است، گفت: دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و باید این دستاوردها تبیین شود./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات