۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۵۹۴۹۳۱
سخنگوی شورای نگهبان:

مردم در انتخابات به افراد صالح و توانمند رأی دهند

مردم در انتخابات به افراد صالح و توانمند رأی دهند
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، بر هوشیاری مردم در انتخابات آتی با توجه به دشمنی های مضاعف دشمنان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان عصر امروز در همایش بزرگ حماسه حضور ویژه ناظرین شورای نگهبان شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا که در حسینیه حرم شهدای گمنام ورامین برگزار شد با اشاره به روز ۵ خرداد سال ۴۲ گفت: تا دنیا برقرار است حماسه مردم دشت ورامین از یاد‌ها نخواهد رفت، یاران امام از ورامین کفن پوش به میدان آمدند و حماسه تاریخی از خود به جای گذاشتند.

وی با بیان اینکه امروز سربلندی جامعه در گرو ادامه دادن راه شهدا است، افزود: بر همه لازم است تا در این برهه حساس تاریخی راه شهدای ۱۵ خرداد را پیش گیریم.

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره میدان دادن به جوانان از سوی مسؤولان، ابراز داشت: آینده کشور ما در دست جوانان است، همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این چند سال اخیر به جوانان اعتماد کردند و نمایندگان خود در عرصه‌های مختلف را از بین نسل‌های جدید انتخاب کردند و آن‌ها را به میدان آوردند، مسؤولان هم مکلفند تا در میادین مختلف کار از جوانان بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: خدا وقتی به کمک کشور می‌آید که همه آحاد جامعه و مسؤولان به مردم خدمت کنند، مسؤولان در خدمتگذاری به ولی نعمتانشان در کشور کم نگذارند تا مردم هم از آنان راضی شوند.

کدخدایی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۸ مطرح کرد: نباید دچار سیاست زدگی شد، حضور مردم در این انتخابات بیش از پیش مورد انتظار است، چرا که این دوره از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی وجود احزاب سیاسی، شرایط اقتصادی جامعه و دشمنی مضاعف دشمنان ایران را سه ضلع مثلث حساس کننده این انتخابات برشمرد و اضافه کرد: باید تلاش شود تا با حرکت در مسیر حق؛ خشنودی خدا، امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، آحاد مسلمانان و ملت غیور ایران را شاهد باشیم.

سخنگوی شورای نگهبان در پایان با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی خطاب به مردم، گفت: مردم در انتخابات هوشیار باشند، فریب تبلیغات دروغین را نخورند و به هرکسی رأی ندهند، زندگی و فعالیت کاندیدا‌ها را رصد کنند و آگاهانه افراد صالح و توانمند را انتخاب کنند. /۸۰۴/پ202/ق

ارسال نظرات