۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۵۹۵۴۶۶
در تماس تلفنی با وزیر کشور مطرح شد؛

دستور روحانی برای رسیدگی سریع به سیل زدگان غرب و جنوب کشور

دستور روحانی برای رسیدگی سریع به سیل زدگان غرب و جنوب کشور
رییس جمهور به وزیر کشور دستور داد همه امکانات لازم برای مدیریت مشکلات ناشی از سیل، کاهش خسارات و هر گونه کمک لازم به سیل زدگان بسیج شوند.

به گزارش خبرگزاری رسا، رییس جمهور پس از اخذ آخرین گزارش ها از وضعیت جاری شدن سیل و آبگرفتگی در شماری از استان های جنوبی و غربی کشور، به وزیر کشور دستور داد همه امکانات لازم در سطح استانهای سیلزده و مناطق همجوار برای مدیریت مشکلات ناشی از سیل، کاهش خسارات و هر گونه کمک لازم به سیلزدگان بسیج شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی همچنین از دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خواست تا ضمن تشکیل ستادی متشکل از مسوولان وزارتخانه های نیرو و کشاورزی، ستاد مدیریت بحران و سایر دستگاههای مرتبط؛ روند مدیریت سیلابها و حوزه های آبگیر، و همچنین رسیدگی به مناطق سیل زده از نزدیک نظارت و مدیریت شود.

به همین منظور و به نمایندگی از سوی رییس جمهور، دکتر محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور به همراه تعدادی از مسوولان دستگاههای خدماتی و امدادی حاضر در ستاد مذکور، عازم مناطق سیلزده خواهد شد.

روحانی همچنین آمادگی کلیه دستگاههای ذیربط و تمهید پیش بینی های لازم در جهت به حداقل رساندن خسارات و بویژه آمادگی و هماهنگی کامل نیروهای امدادی و هلال احمر را مورد تاکید قرار داد.

محمد قمین
ارسال نظرات