۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۵۹۶۴۰۲
حجت الاسلام روانبخش:

نقد مستند بهتان | تخریب چهره امام خمینی برای حمله به انقلاب اسلامی است

نقد مستند بهتان | تخریب چهره امام خمینی برای حمله به انقلاب اسلامی است
عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی گفت: دشمن تلاش می‌کند تا امام را بکوبد، حضرت آقا فرمود که این انقلاب بدون امام خمینی در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.

حجت‌ الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش، عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با نگاهی به مستند بهتان نظام برای حفظ انقلاب که در بنگاه سخن‌پراکنی بی بی سی به نمایش درآمد، گفت: در این مستند خیلی تلاش شده است تا خودشان را منصف و بی‌طرف نشان بدهند و بینندگان مستند احساس کنند که افراد با منطقی هستند.

وی افزود: آنها در این مستند تلاش دارند تا ثابت کنند که امام خمینی تنها کسی بود که با مسئله بهتان موافق بود و البته در خلال مستند نمی‌توانند سندی را ارائه بدهند و با یک لطافت، کاری می‌کنند تا بیننده فکر کند که فتوای امام بوده است و نظر امام این است ولی صدایی که از امام چخش می‌شود، چیز دیگری می‌گوید.

عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی ابراز داشت: آنها تلاش می‌کنند تا امام خمینی را بکوبند. چون معمار این انقلاب اسلامی ایشان است و حضرت آقا فرمودند که این انقلاب بدون امام خمینی در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست، به همین خاطر با تمام قوا آمده‌اند تا امام را بکوبند.

وی ادامه داد: امام می‌فرمود در نظر من ساواکی از آخوند درباری که لباس روحانیت پوشیده است، محترم است و این آخوند، آخوند نیست. قبل از انقلاب داشتیم افرادی را که در لباس روحانیت مردم را فریب می‌دادند و آخوند فاسق و فاجر باید توسط دستگاه قضایی خلع لباس شود و این لباس روحانیت برای هدایت است و نه ذلالت.

کارشناس و تحلیل‌گر سیاسی عنوان کرد: این مستند، هیچ استنادی ندارد و تنها مستند خانم مسیح علینژاد است که خودش حرف می‌زند و حالا من سوال می‌کنم که آیا شما به این کار مستند می‌گویید؟ کجای این فیلم مستند است؟ در مقابل شما مستند هاشمی زنده است را ببینید، در تمام فیلم خودش صحبت می‌کند و تماما استنادهای تاریخی در فیلم مشهود است. /882/ت302/س

ارسال نظرات