۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۵۹۶۴۴۸
کوهکن در گفت وگو با رسا:

ناکارآمدی برخی مسؤولان را به پای انقلاب اسلامی ننویسیم

ناکارآمدی برخی مسؤولان را به پای انقلاب اسلامی ننویسیم
نماینده مجلس با بیان اینکه پیشرفت های کشور مبتنی بر وجود استقلال است، گفت: مشکلات امروزی نتیجه کم کاری ها، عدم نظارت ها و عدم دقت در انتخاب ها است.

محسن کوهکن عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، برخورداری کشور از استقلال به معنای واقعی کلمه را مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز همه کشورهای دنیا می دانند که جمهوری اسلامی کشوری مستقل و خوداتکا است و از هیچ قدرت استعماری و استکباری تأثیر نمی پذیرد.

وی ادامه داد: البته ناگفته نماند که هنوز به اهدافی که انقلاب اسلامی برای «عدالت اجتماعی» ترسیم کرد، به صورت کامل دست پیدا نکرده ایم و باید تلاش کنیم تا این مباحث نیز محقق شود.

کوهکن بخشی از مشکلات جامعه را نتیجه عدم رعایت شایسته گزینی از سوی مردم دانست و عنوان کرد: مردم در انتخاب هایشان هرچه بهتر عمل کنند تبعات منفی و ناکارآمدی ها کاهش یافته و نقاط غیر همگون با اهداف انقلاب کم تر خواهد شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از مشکلات جامعه متوجه عملکرد مجلس شورای اسلامی است، تأکید کرد: مجلس با یک فرایند خاص قانونی باید خروجی اکثریتش چه در ارتباط با تصویب و قانونگذاری و چه در ارتباط با نظارت اثر بخش واقع شود.

وی با تأکید بر اینکه همه پیشرفت های کشور مبتنی بر وجود استقلال و خوداتکایی است، ابراز داشت: متأسفانه پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی هنوز هم یک آمار دقیق، مشخص، نقطه به نقطه، مقایسه ای و تحلیلی از زوایای پنهان انقلاب اسلامی به مردم ارائه نشده است.

کوهکن خاطرنشان کرد: اگر خدمات انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود بدون شک در می یابیم که نظام جمهوری اسلامی علیرغم همه سختی ها و فشارهایی که بر آن تحمیل شده، همه آنچه را که در کف خود داشته به صورت خالصانه در خدمت مردم قرار داده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر ناکارآمدی و نقصانی در کشور مشاهده می کنیم نباید آن را پای ناکارآمدی نظام بگذاریم، بلکه باید قبول کنیم مشکلات امروزی نتیجه کم کاری ها، عدم نظارت ها و عدم دقت در انتخاب ها است./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات