۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۵۹۶۸۳۲
آیت الله خاتمی:

نظام جمهوری اسلامی ایران در قدرتمندترین وضعیت خود قرار دارد

نظام جمهوری اسلامی ایران در قدرتمندترین وضعیت خود قرار دارد
امام جمعه موقت تهران گفت: این همه توطئه و تحریم که به ملت ایران وارد می شود به خاطر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله خاتمی، امام جمعه موقت تهران شب گذشته در بارگاه مطهر امامزادگان یاسر و ناصر علیهما السلام و در جمع عزاداران فاطمی، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران تنها نظام فاطمی در عالم است.

وی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی ایران در قدرتمندترین وضعیت خود قرار دارد، اظهار کرد: این همه توطئه و تحریم که به ملت ایران وارد می شود به خاطر همین اقتدار است.

آیت الله خاتمی با اشاره به اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران، گفت: اقتدار موشکی برای ما حیاتی است، چون دنیایی که در آن زندگی می کنیم دنیای گرگ ها است و استکبار و هم پیمانان آن ها بدتر از گرگ بوده و فقط غارتگری و چپاول گری می شناسند.

امام جمعه موقت تهران با اظهار تأسف از دلبستگی برخی از دولتمردان و سیاسون به اتحادیه اروپا، تصریح کرد: شیطنت های آمریکا فتیلیه هسته ای را پایین کشیده و با برجام نابود شد و آن چه ایران را حفظ کرده است همین اقتدار موشکی است که موجب می شود اگر کسی به این نظام چپ نگاه کند، موشک های بالستیک مثل صاعقه بر سرشان فرود می آید.

وی اظهار کرد: وقتی ما به غنی سازی 20 درصد دست یافته ایم پس فرمول ها به دست آمده اما به دنبال بمب اتم نیستیم ولی انرژی هسته ای برای ما حیاتی است.

آیت الله خاتمی به شرایط سخت معیشتی مردم اشاره و ابراز کرد: استکبار سخت ترین شرایط را در طول این 40 سال بر این ملت تحمیل کردند و این گرانی های افسارگسیخته را که در این 40 سال سابقه نداشته را بر مردم تحمیل کرده است.

امام جمعه موقت تهران افزود: تحریم خارجی، نظارت دقیق نداشتن، سوء مدیریت ها و نداشتن مدیریت جهادی موجب این گرانی ها و سختی معیشت مردم شده است و اگر تدبیر رهبری نبود، شرایط از این نیز سخت تر می شد.

راهپیمایی 22 بهمن امسال مانور است

وی به آینده انقلاب اسلامی ایران اشاره و ابراز کرد: اگر چه دشمن تدارک دیده است تا با استفاده از معیشت مردم به این نظام ضربه بزند اما مردم بصیر هستند و سیلی به ضد انقلاب می زنند و توطئه های شیطانی ضد انقلاب را خنثی می کنند.

آیت الله خاتمی با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن امسال مانور است، گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال با 40 سال گذشته فرق دارد و دنیای استکبار منتظر است تا ببیند این فشارها اثر گذاشته است یا نه اما ما با شناختی که از ملت داریم امسال باشکوه ترین راهپیمایی چهل ساله رقم خواهد خورد.

وی افزود: ملت ایران خسته نمی شود اما دشمنان خود را خسته می کند و براساس باورهای دینی آینده بسیار روشن است شبکه های بیگانه می گویند نظام در حال فروپاشی است در حالی که خود در حال فروپاشی هستند و انقلاب ما تا قیام مهدی ادامه دارد./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات