۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۵۹۷۰۵۰
آیت الله طبرسی:

مسؤولان قدردان حضور مردم باشند

مسؤولان قدردان حضور مردم باشند
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مسؤولان باید قدردان این حضور بی نظیر مردم باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب را هدیه‌ای الهی برای ملت بزرگ ایران دانست.
 
وی با بیان این که حضور هر ساله مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باطل سحر همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی بوده است، افزود: امسال نیز مردم با بصیرت و فهیم کشورمان با درک صحیح از شرایط کشور حضوری بی نظیر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را حاوی پیام روشنی برای دشمنان و بدخواهان انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران امروز به دشمنان انقلاب می‌گویند که این ملت هیچ گاه از آرمان‌های انقلاب و امام جدا نخواهند شد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که نباید این ملت را از تحریم، تهدید و فشار ترساند، تصریح کرد: تجربه چهل ساله انقلاب ثابت کرد هرگاه فشار‌های دشمن علیه ملت ایران بیشتر شد، حضور در صحنه مردم گسترده‌تر و تعیین کننده‌تر می‌شود.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که مردم این انقلاب را متعلق به خود می‌دانند، افزود: این ملت برای پیروزی و استحکام پایه‌های انقلاب خون‌های بسیاری تقدیم کرده و به همین دلیل اجازه نخواهند داد اهداف دشمن در این کشور محقق شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که امروز دشمنان و معاندان انقلاب نظاره گر این حضور حماسی و میلیونی ملت ایران هستند، بیان داشت: دشمن امروز به خوبی درک کرده که مشکلات و فشار‌های اقتصادی نمی‌تواند میان مردم و انقلاب فاصله بیاندازد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که مسؤولان باید قدردان این حضور حماسی و میلیونی مردم باشند، تصریح کرد: مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان امروز به وظیفه تاریخی خود در قبال انقلاب عمل کردند و حال وظیفه مسؤولان است که در جهت رفع مشکلات و تحقق مطالبات به حق مردم گام بردارند./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات