۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۵۹۷۰۶۱
نماینده خبرگان رهبری:

حضور ملت در راهپیمایی امروز پاسداری از دستاوردهای انقلاب است

حضور ملت در راهپیمایی امروز پاسداری از دستاوردهای انقلاب است
حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی گفت: حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن پاسداری از دستاوردهای انقلاب و تأکیدی دوباره بر ادامه مسیر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین علی ملکوتی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف مردم در جشن انقلاب اظهار داشت: تمامی تلاش دشمن بر توقف مسیر عزتمند انقلاب اسلامی معطوف بوده است، اما امروز ملت چهل سالگی انقلاب خود را جشن می گیرند.

وی با اشاره به این‌که مردم ایران با حضور آگاهانه خود نشان دادند که وفادار به ارزش‌های دینی و ملی خود هستند، افزود: این ملت در شرایطی با وجود برودت آب و هوا و سرمای زمستان در خیابان‌ها حضور یافتند که ناراضی از وضعیت اقتصادی و معیشتی خود هستند، اما حضور یافتند تا اعلام کنند مشکلات داخلی باید به دست خود مردم و مسؤولان حل شود.

این استاد سطح عالی حوزه علمیه قم با بیان این‌که حضور حداکثری ملت ایران در سراسر کشور پیامی آشکار به دشمنان انقلاب دارد، خاطرنشان کرد: حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تأکیدی دوباره بر ادامه مسیر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی ادامه داد: شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران در دوران مبارزاتی و در طول چهل سال گذشته را برآمده از باورها، مطالبات و اعتقادات است، امروز استقلال کشور در عرصه ‌های مختلف موجب خشم استعمارگران و مستکبران شده است.

وی یکی از دستاوردهای بسیار مهم انقلاب اسلامی را نقش محوری ایران در معادلات منطقه‌ای و بین المللی دانست و افزود: امروز دشمنان نیز اعتراف دارند که هیچ مسأله‌ای در منطقه حل نخواهد شد، مگر این‌که ایران وارد میدان شود و راهکارهای اصولی و منطقی ارایه کند./935/پ310/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات