۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۵۹۷۰۶۵
امام جمعه موقت شهرکرد:

بزرگداشت جشن ۴۰ سالگى انقلاب اسلامى سپاس از خداوند منان است

بزرگداشت جشن ۴۰ سالگى انقلاب اسلامى سپاس از خداوند منان است
حجت الاسلام فاطمی گفت: بزرگداشت هرچه باشکوه‌تر جشن ۴۰ سالگى انقلاب سپاس از خداوند منان است که چنین منتى را بر مردم مسلمان ایران نهاد.
حجت الاسلام سیدابوالحسن فاطمی، امام جمعه موقت شهرکرد، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شهرکرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حضور باشکوه مردم و تجدید میثاق آن‌ها با ولایت را حماسه‌ای جاودان بیان کرد و گفت: مسؤولان باید قدردان این مردم باشند و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات کشور به کار گیرند.

وی با بیان اینکه مردم همیشه یک قدم جلوتر از مسؤولان حرکت کرده اند، افزود: تا زمانی که مردم انقلاب را از خود بدانند، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حجت الاسلام فاطمی مردم ایران را بهترین و وفادارترین مردم دنیا برشمرد و تصریح کرد: کجای دنیا دیده اید که بعد از گذشت چهل سال از عمر انقلاب، مردم باشور و نشاط در دفاع از ماهیت نظام اسلامی وارد میدان شوند و نگذارند کسی نگاه چپ به انقلاب آن‌ها بیندازد؛ این حرکت و خروش باشکوه ستودنی است.

امام جمعه موقت شهرکرد، رسیدن انقلاب اسلامى به چهلمین سال خود را نشانه اى از بلوغ، مانایى، پایایى و تکامل دانست و اظهار کرد: رسیدن این انقلاب به سن ۴۰ سالگى در مقایسه با سایر انقلاب‌های آسمانى و زمینى چیزى شبیه معجزه است؛ اعجازى که بى شک بدون اراده او و عنایات و امدادهایش امکان وقوع نداشت.

وی اضافه کرد: بزرگداشت هر چه با شکوه‌تر جشن ۴۰ سالگى انقلاب اسلامى در درجه نخست تشکر و سپاس از خداوند منان است که چنین منتى را بر مردم مسلمان ایران نهاد.

مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد با اشاره به اینکه رسیدن انقلاب به سن چهل سالگى به طور طبیعى این فرصت را ایجاد مى کند تا ضمن آسیب شناسى از عملکرد گذشته و احصاء نقاط قوت خود، راهبرد آینده انقلاب را ترسیم کنیم، ابراز کرد: چهار دهه کشور دارى در شرایط سخت و عبور از بحران هاى متعدد، تجارب ارزنده اى را فراروى مدیران کشور قرار داده که لازم است به نسل جوان منتقل گردد و این از ضرورت‌های امروز کشور است.

حجت الاسلام فاطمی با تأکید بر اینکه استمرار انقلاب اسلامى و ماندگارى آن داراى اهمیتى است که از شکل گیرى و پیدایش آن کمتر نیست، گفت: این اهمیت زمانى افزایش مى یابد که ماندگارى و تداوم انقلاب اسلامى براى غرب غیرقابل باور بوده و به شدت از این جهت ناخرسند و عصبانى هستند، زیرا هر سال بقاى جمهورى اسلامى به معناى شکست برنامه و نقشه هاى آنان براى براندازى نظام اسلامى است./۹۴۵۷/پ210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات