۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۹۷۰۷۹
سردار سلامی در جمع مردم شهرکرد:

اگر دشمن گزافه گویی کند، برد موشک هایمان را افزایش می‌دهیم

اگر دشمن گزافه گویی کند، برد موشک هایمان را افزایش می‌دهیم
سردار سلامی در جمع مردم شهرکرد گفت: اگر دشمن گزافه گویی کند، برد موشک هایمان را افزایش می‌دهیم و در این بین از کسی هم اجازه نخواهیم گرفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه مردم ولایتمدار شهرکرد، خطاب به مردم همیشه در صحنه این استان اظهار کرد: شما در بام ایران ایستاده اید تا شکوه یک نبرد ۴۰ ساله را با بزرگ‌ترین قدرت‌های تاریخ بشر، جشن بگیرید؛ شما همچون سرزمین پرارتفاعتان، رفیع و بلندمرتبه، سربلند و سرافراز هستید و من خاطره شیرین این حماسه ماندگار را برای همیشه با خود خواهم داشت.

وی با تأکید بر اینکه امروز چهلمین سالروز طلوع اسلام، استقلال و آزادی بر این سرزمین است، گفت: ۲۲ بهمن ماه روز آزادی ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی از اسارت دنیای مدرن استکبار است؛ به یقین امروز روز تجلی آگاهی و ایمان این ملت برای در هم شکستن استبداد و استعمار برای همیشه تاریخ است.

سردار سلامی با بیان اینکه امروز فجر پایان شب ظلمانی تحقیر ملت ماست، افزود: به یقین ۲۲ بهمن ماه روز میلاد نوین ملت بزرگ ایران برای بازیابی شخصیت و منزلت و هویت حقیقی خویش بر این عالم است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ملت ایران در چنین روزی احیا شد و جان دوباره گرفت و به عزت و سزبلندی رسید، اظهار کرد: زمانی که انقلاب به پیروزی رسید، بزرگترین شکست بر پیکر استکبار وارد شد، اما هنوز کار نهایی انجام نشده است و ان شاءالله به زودی با نابودی آمریکا این شکست پایان می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه دشمن به خوبی می‌داند انقلاب به دنبال آن است تا مسلمانان را با آن هویت حقیقی خویش آشنا و روح جهاد را در بلاد اسلامی زنده کند، ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی بزرگترین واقعه در دنیای اسلام به وقوع پیوسته است و برای همین دشمن با همه توان وارد میدان شده تا به خیال خام خود این نظریه باطل را ثابت کنند که نمی‌توان بدون تکیه بر قدرت‌های بزرگ زیست.

سردار سلامی با اشاره به اینکه ملت ایران ایستاد و ثابت کرد اسلام می‌تواند بر جهان حکومت و مستضعفان را آزاد کند، افزود: ما بر گرده آمریکا شلاق‌های بزرگی زدیم؛ به صورتش سیلی‌های محکمی نواختیم و او را با شکست‌های پی در پی در تاریخ تنها و منزوی گذاشتیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی در دوران ۴۰ سالگی انقلاب به معنای واقعی کلمه نشان داده است که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، گفت: هنر ملت ایران اثبات این حقیقت بود که تنها قدرتی که می‌توان به آن تکیه کرد و اصالت دارد، قدرت خداوند بزرگ است.

وی با تأکید بر اینکه ما جهان اسلام را از دست آمریکا آزاد خواهیم کرد، ادامه داد: اگر دشمن گزافه گویی کند، برد موشک هایمان را افزایش می‌دهیم و در این بین از کسی هم اجازه نخواهیم گرفت.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر قرار شد روزی به دشمن ضربه بزنیم، جایی می‌زنیم که هرگز فکرش را نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: مسؤولان وقتی این وفاداری مردم را با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها می‌بینند، باید غیرتشان به جوش بیاید./۹۴۵۷/پ202/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات