۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۹۷۰۸۲
فرمانده کل ارتش:

هزینه سازش با دشمن بیش از مقاومت است

هزینه سازش با دشمن بیش از مقاومت است
سرلشکر موسوی گفت: آمریکا کشورهای دوست و همسوی خود را گاو شیر‌ده خطاب می‌کند، اما ملت ایران این ذلت را نمی پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن تبریز، با اشاره به قیام 29 بهمن سال 56 مردم تبریز علیع رژیم طاغوت اظهار داشت: نهضت مردم ایران با قیام 29 بهمن تبریز آغاز و در نهایت در 22 بهمن سال 57 به ثمر نشست.

وی با بیان این‌که هویت مردم آذربایجان با وطن دوستی و حب اهل بیت پیوند ناگسستنی داشته و دارد، خاطرنشان کرد: تاریخ تبریز با استکبار و استبدادستیزی عجین شده است، تبریز همواره نقطه اتکای ایران بوده چنانکه در طول دوران هشت ساله دفاع مقدس نیز رزمندگان آذربایجان همواره خط‌شکن بودند.

سرلشکر موسوی تقدیم 10 هزار شهید و 23 هزار جانباز در جنگ تحمیلی را سندی آشکار بر وطن‌دوستی و اعتقادات اصیل دینی و شیعی مردم آذربایجان‌شرقی دانست و افزود: امروز نیز در راهپیمایی 22 بهمن مردم تبریز نشان دادند که برای دفاع از انقلاب اسلامی با وجود سرمای هوا در میدان حضور می یابند و از ولایت دفاع می کنند.

فرمانده کل ارتش با بیان این‌که تمام چهل سال گذشته با توطئه‌، تحریم، تهدید، تجاوز نظامی، فتنه، نفاق، بدعهدی، خباثت و دشمنی در عرصه های مختلف از سوی آمریکا و هم‌پیمانان غربی‌اش همراه بود، تصریح کرد: خواست خدا و رهبری ولایت هر روز یک پیروزی جدید برای کشور و شکستی برای دشمن حاصل شد که همه به برکت حضور در صحنه ملت بوده است.

وی با اشاره به این‌که در طول چهل سال گذشته یک روز بدون مبارزه نبوده و اینک ملت ایران، پیروز میدان مسیر عزتمند خود را ادامه می دهد، افزود: ما با خداییم و خدا با ماست و وعده فردای شیطان محقق نمی شود، درست است که سختی و مشکلات داریم ولی به دشمن لبخند نمی‌زنیم و این سختی ها برای ما تازگی ندارد.

سرلشکر موسوی با اشاره به این‌که هزینه «سازش» با دشمن بیش از «مقاومت» است، تصریح کرد: سازش؛ ذلت و خواری دارد؛ اما ملت ایران اهل ذلت نیست، بلکه همواره عزتمند بوده است؛ اعتقاد داریم باید هزینه مقاومت را پرداخت چراکه در نهایت پیروزی از آن ملت ایران است.

فرمانده کل ارتش با بیان این‌که دشمنی آمریکا و غرب با انقلاب اسلامی به دلیل واهمه از جهانی شدن گفتمان این نهضت مردمی است، تصریح کرد: دشمن می داند اگر صدای اسلام ناب به گوش همه دنیا برسد، مبانی سلطه ذوب می شود. انقلاب ما انقلاب الله اکبر است که نقطه مقابل آن طرز تفکر ذلیلانه قرار دارد.

وی با بیان این‌که مبانی انقلاب اسلامی ایران مقابله با هر گردن کلفتی است که به دنبال سلطه و استکبار باشد، افزود: امروز آمریکا کشورهای دوست و همسوی خود را گاو شیر‌ده خطاب می‌کند، اما ملت ایران این ذلت را نمی پذیرد و در برابر نظام سلطه با عزت ایستادگی می کند.

سرلشکر موسوی با تأکید بر این‌که ایستادگی در برابر آمریکا تاکتیکی نیست، بلکه راهبردی است، افزود: ملت ایران می‌خواهد مستقل باشد، مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی نیز استقلال و رهایی از چنگال استکبار بود، اگر این راه الگوی جهانی شود فاتحه استکبار جهانی خوانده است./935/پ203/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات