۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۵۹۷۰۹۰
مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان:

حمایت از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی پیام مردم در ۲۲ بهمن است

حمایت از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی پیام مردم در ۲۲ بهمن است
حجت الاسلام رجب پور با اشاره به حضور پرشور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: این حضور به منزله حمایت از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالامیر رجب پور، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، امروز در جمع خبرنگاران حاضر در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با بیان اینکه حضور مردم در راستای تشکیل و تثبیت حکومت اسلامی بسیار مهم و ارزنده است، خاطرنشان کرد: مردم دین شان را به هر شکل ممکن در راه آرمان‌های انقلاب، اسلام و مکتب ناب تشیع ادا و در عین حال ایستادگی کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با بیان اینکه مسؤولان باید قدردان حضور مردم باشند، افزود: مسؤولان شاکر وحدت، انسجام و همدلی باشند و شکر آن‌ها در گرو خدمت بیشتر و بهتر است.

حجت الاسلام رجب پور بیان داشت: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه به معنای چشم پوشی و نادیده گرفتن مشکلات و معضلات کنونی نیست بلکه این حضور به منزله حمایت از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی است و همه نقد‌ها و مشکلات باید در جای مناسب پیگیری شوند.

همچنین حجت الاسلام مالکی از اساتید حوزه علمیه اهواز گفت: دشمن بداند که انقلاب اسلامی همه داشته هایمان است و با وجود همه کاستی‌ها و مشکلات دست از اسلام، انقلاب و رهبری برنخواهیم داشت.

استاد حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه زبان قاصر از وصف حضور مردم است، گفت: مسؤولان نهایت تلاش خود را برای بهبود وضعیت معیشتی مردم انجام دهند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات