۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۹۷۱۰۰
امام جمعه زنجان:

حضور در صحنه ملت رسالت مسؤولان در بهبود شرایط را دوچندان کرد

حضور در صحنه ملت رسالت مسؤولان در بهبود شرایط را دوچندان کرد
امام جمعه زنجان خواستار توجه و رسیدگی مسؤولان به مشکلات اقتصادی کشور و معیشت مردم شد و گفت: حضور مردم رسالت مسؤولان نظام در بهبود شرایط کنونی را دوچندان کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهر زنجان با تأکید بر این‌که حضور حماسی ملت ایران سیلی محکم بر استکبار جهانی بوده است، اظهار داشت: این تنها برای لبیک به ندای رهبری و تداوم مسیر انقلاب در صحنه حاضر شده اند.

وی با تأکید بر این‌که مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن تأکید دارند که در دهه پنجم انقلاب استوارتر از گذشته آماده مقابله با استکبار هستند، خاطرنشان کرد: پیام این راهپیمایی و حضور در صحنه ملت، اعلام وفاداری به انقلاب، آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی به عنوان میراث شهیدان بوده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به این‌که امروز آرمان های انقلاب اسلامی پر شورتر از گذشته در جامعه موضوعیت دارد، افزود: تجربه تلخ برجام حقانیت انقلاب اسلامی و رسوایی جهان غرب به ویژه آمریکا را گواهی می دهد و دنیا باید قبول کند که آمریکا عهد شکن بوده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با رهبری فرزانه و حضور در صحنه ملت در طول چهل سال گذشته از پیچ های سخت تاریخی عبور کرده، اما هیچ‌گاه با دشمنان دیرین خود از جمله آمریکا دست سازش نداده است، به یقین حضور امروز تأکیدی دوباره بر دشمن‌شناسی ملت و بصیرت مسؤولان در برابر آمریکا نیز بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی خواستار توجه و رسیدگی مسؤولان به مشکلات اقتصادی کشور و معیشت مردم شد و افزود: این حضور رسالت مسؤولان نظام در بهبود شرایط کنونی را دوچندان کرده است، امیدواریم با روحیه جهادی و انقلابی مسؤولان از این پیچ سخت تاریخی نیز عبور کنیم./935/پ203/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات