۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۵۹۷۱۴۹

پیام تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

پیام تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت حضور با شکوه و گسترده مردم ولایت مدار استان در راهپیمایی 22 بهمن پیام تشکر صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی عصر امروز در پی حضور باشکوه امت همیشه در صحنه مردم ولایت مدار استان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن 1397 و جشن بزرگ مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیانیه تشکر به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر صدای گام های استوار ، همت سترگ ، عزم راسخ و قلبهای مملو از شور و ایمان شما مردم متدین و ولایتمدار آذربایجان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، آن را به تجلی گاه و آوردگاه باشکوه و عظمت در برابر زیاده خواهی دشمنان انقلاب و نظام تبدیل کرد .

حضور وحدت آفرین اقشار مختلف مردم فهیم و قدرشناس استان در این حماسه ، اقیانوسی بیکران از ایمان ، همدلی و همبستگی و پیوند دوباره ملت با نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت .

بدون شک حضور پرشور و درخور تحسین شما ولی نعمتان اصلی انقلاب در لبیک به منویات مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری از تاریخ حماسه آفرینی های شمارا رقم زد و با حضور گسترده و وصف ناپذیر خود تمام دسیسه ها و نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی و برملاء ساختید.

اینجانبان متواضعانه و با تمام وجود پروردگار متعال را سپاس می گوییم و از شما مردم غیرتمند و همیشه در صحنه استان کمال تشکر و قدردانی را می نماییم که چنین صحنه های زیبا و باشکوهی را آفریدید و تجسم عینی وحدت و استکبارستیزی را به نمایش گذاشتید.

درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مومن و همیشه در صحنه که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرامین ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) حماسه ای دیگر آفریدید و جهانیان را مبهوت حضور با شکوهتان کردید./935/د103/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات