۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۵۹۷۱۵۵
با اعلام نفرات برتر صورت گرفت؛

درخشش خبرنگار خبرگزاری رسا در جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری

درخشش خبرنگار خبرگزاری رسا در جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری
خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، در سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر در بخش یادداشت شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان چهارمحال و بختیاری و اعلام نفرات برتر، سجاد محمدی فارسانی، خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، در بخش یادداشت حائز رتبه برتر شد.

در این مراسم که شامگاه دوشنبه، با حضور اصحاب رسانه استان به میزبانی تالار لاله شهرکرد برگزار شد، از ۳۴ اثر برگزیده و قابل تقدیر این جشنواره با حضور مسؤولان استانی تقدیر به عمل آمد.

البرز لله‌گانی، مسؤول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در این مراسم با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، اظهار کرد: ۹۳ نفر از اصحاب رسانه در بخش‌های خبر، گزارش، کلیپ، کاریکاتور و عکس به دبیرخانه جشنواره اثر ارسال کردند که این آثار در سه بخش صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات داوری شد.

وی با بیان اینکه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در محور‌های حمایت از کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بصیرت و دشمن شناسی برگزار شد، گفت: در هر بخش نفرات نخست تا سوم مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

گفتنی است در این مراسم باشکوه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد نیز حضور داشت و مراسم تقدیر از برترین‌ها با حضور وی برگزار شد./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات