۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۵۹۷۱۸۲
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مردم خواهان ایستادگی مسؤولان در برابر دشمن هستند

مردم خواهان ایستادگی مسؤولان در برابر دشمن هستند
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان این که هرکجا از رهبری تبعیت کرده‌ایم موفق شده، گفت: مردم خواهان ایستادگی مسؤولان در برابر دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن اصفهان، در میدان امام خمینی، با بیان اینکه امت انقلابی ما ثابت کرده است که از همه چیز می‌گذرد و سختی‌ها را به جان می‌خرد اما از دین خدا نمی‌گذرد، گفت: دشمنان گفته بودند اجازه نمی‌دهم انقلاب چهل ساله شود و فتنه‌ها و توطئه‌های بسیاری کردند اما امروز چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه اظهار کرد: دشمن در این چهل سال همواره توطئه‌ها و دشمنی‌های بسیاری را علیه ملت ایران روا داشته است، اما ملت ما نشان داد به معنای واقعی فاطمی است و در برابر تمام مشکلات و ناملایمات و فتنه‌ها ایستادگی می‌کند تا انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) برسد.

وی با بیان اینکه آمریکا معترف است به اینکه انقلاب اسلامی ایران مرگ تدریجی آمریکا را رقم زده است، تصریح کرد: دشمنان معتقد هستند که با زنده ماندن انقلاب اسلامی مرگ آنها قطعی است، علت این ماندگاری و ثبات و استقامت انقلابی اسلامی نیز دو عامل است که پیوندی عمیق با یکدیگر دارند، یکی ولایت و ولایتمداری و وجود رهبری الهی و دیگری ایستادگی و مقاومت مردم در برابر دشمنان و مشکلات موجود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به ترس و هراس دشمنان از اتحاد و همبستگی و حضور مردم ایران در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: مرگ آمریکا و اسرائیل در دوهه آینده محقق خواهد شد، محور وحدت امت ما ولایت است، پیام امروز راهپیمایی 22 بهمن این است که باید در برابر استکبار جهانی جبهه‌ای بزرگ با حضور دولت، مجلس و ملت تشکیل دهیم و در برابر دشمنی‌ها هشیار و بصیر باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه افزود: اجازه نخواهیم داد فتنه‌ها بازهم تکرار شوند، ما هرگز سنگر انقلاب اسلامی را خالی نخواهیم کرد و مجدد با رهبری معظم انقلاب اسلامی پیمان وفاداری و تبعیت بستیم تا دشمنان بدانند مشکلات و سختی‌ها را تحمل خواهیم کرد و آن ها را شکست خواهیم داد.

وی به خواسته مردم برای ایستادگی و مقاومت مسؤولان در برابر دشمنان اشاره کرد و گفت: پیام راهپیمایی امروز این است که چهل سال هرکجا از رهبری و ولایت تبعیت کرده‌ایم موفق بوده و هرکجا عده‌ای خواسته‌اند در کنار هربری نظریه پردازی کنند، دچار آسیب و زیان شده‌ایم، همه از جمله مسؤولان باید از رهبری تبعیت کنند.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات