۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۵۹۷۱۸۴
امام جمعه موقت تهران:

راهپیمایی امروز یک پیروزی بزرگ بود

راهپیمایی امروز یک پیروزی بزرگ بود
آیت الله خاتمی گفت: امروز بعداز ظهر تحلیل همه تحلیل گران دنیا تغییر خواهد کرد و از این مراسم باید به عنوان یک پیروزی بزرگ نام برد.

آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به دشمنی های آمریکا علیه مردم ایران خاطر نشان کرد: حدود چهل سال است که آمریکایی ها علیه نظام اسلامی ما به صورت شبانه روز توطئه چینی می کنند.

وی افزود: اخیرا با روی کار آمدن رییس جمهور آمریکا لحن صحبت آنها نیز بسیار بی ادبانه شده است و این حضور پرشمار مردم بهترین تو دهنی به این افراد خواهد بود.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: راهپیمایی مردم ایران جواب بسیار منطقی به نحوه برخورد آمریکا است چرا که هر چه آنها به دنبال ایجاد نفاق و ایجاد یاس در کشور بودند این راهپیمایی نقشه های آنان را نقش بر آب کرد.

وی با بیان این که چشم همه جهان امروز به سمت ایران است اظهار داشت: امروز تحلیل همه تحلیل گران دنیا تغییر خواهد کرد و از این مراسم باید به عنوان یک پیروزی بزرگ نام می برند.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: راهپیمایی امسال یکی از بی نظیر ترین راهپیمایی های چهار دهه اخیر است به این دلیل که امروز با استقامت و مقاومت خود توانسیتم کمر دشمن را بشکنیم و آنها را به زانو درآوریم.

وی به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: در چهل سال گذشته هیچگاه شاهد این گرانی افسار گسیخته در کشور نبوده ایم اما با این شرایط بازهم مردم در صحنه حاضر شدند.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همه کسانی که در این میدان حضور دارند صابون گرانی ها به تنشان خورده است اما بصیرتشان، آنها را به میدان کشانده است.

وی خاطر نشان کرد: دشمن این نکته را نمی داند که هر چقدر فشار بر این مردم بیاورند این ملت نظامش و انقلابش را رها نخواهد کرد.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات