۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۵۹۷۲۳۹
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

انقلاب ایران اسلام ناب را جایگزین اسلام آمریکایی کرد

انقلاب ایران اسلام ناب را جایگزین اسلام آمریکایی کرد
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: انقلاب و نظام اسلامی ایران سبب شد تا اسلام ناب محمدی جایگزین اسلام آمریکایی در کشور شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، عصر امروز در دیدار شماری از مسؤولان فرهنگی استان، با قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، اظهار کرد: باید درس انقلاب را هر سال در دهه فجر مرور کنیم؛ زیرا تکرار دروس مهم ایرادی ندارد.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای چشمگیر انقلاب و نظام اسلامی در طول چهار دهه اخیر، افزود: رهبر انقلاب اسلام 29 سال پیش در سالگرد رحلت امام دستاوردهای امام و انقلاب را برشمردند که خوشبختانه این دستاوردها هنوز هم به قوت خود باقی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: در انقلاب اسلامی اسلام ناب، کتاب و سنت جایگزین اسلام خرافه و بدعت شد؛ ازاین‌رو باید گفت نخستین دستاورد انقلاب این بود که اسلام ناب را بر سر کار آورد و خرافه و بدعت را بیرون راند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه با انقلاب اسلام جهاد و شهادت جایگزین اسلام قعود و اسارت شد، خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب و ایجاد نظام جمهوری اسلامی در ایران، اسلام دنیا و آخرت جایگزین اسلام دنیاپرستی یا رهبانیت شد که در دوران رژیم ستم‌شاهی تبلیغ می‌شد.

وی با اشاره به اینکه با انقلاب اسلام علم و معرفت جایگزین اسلام تحجر و غفلت شد، اضافه کرد: در نظام اسلامی بود که اسلام دیانت و سیاست جایگزین اسلام بی‌تفاوتی و بی‌بندوباری شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه در انقلاب اسلام عمل جایگزین اسلام بی‌حالی و افسردگی شد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلام فرد و جامعه را جایگزین اسلام تشریفاتی کرد؛ به‌گونه‌ای که اسلام نجات‌بخش محرومین به‌جای اسلام بازیچه دست قدرت‌ها بر سر کار آمد و

وی با بیان اینکه در یک کلام با انقلاب اسلامی ایران اسلام ناب محمدی جایگزین اسلام آمریکایی شد، گفت: این‌ها دستاوردهای ناب انقلاب در کلام رهبر معظم انقلاب است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی ادامه داد: کسانی که هنوز بعد از گذشت چهار دهه نمی بینند این کشور تحول کیفی و جوهری یافته است، باید در خود و فکر خویش شک کنند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات