۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۵۹۷۲۴۵
کارشناس مسائل سیاسی:

۲۲ بهمن خط بطلانی بر جدایی ملت از انقلاب است

۲۲ بهمن خط بطلانی بر جدایی ملت از انقلاب است
سعیداوی گفت: ملت با حضور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه خط بطلانی بر شایعه جدایی ملت از نظام کشید.
جبار سعیداوی، کارشناس مسائل سیاسی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان پس از ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت، افزود: دشمن به دنبال گرفتن اسلام از ملت ایران است که برای مقابله با چنین امری تقویت بنیه‌های اعتقادی، رسیدگی به وضعیت معیشتی و فرهنگی مردم ضروری و سبب ناامیدی دشمنان می‌شود.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی همه توطئه‌ها و نقشه‌ها برای براندازی نظام اسلامی را در ۴۰ سالگی ناکام گذاشت؛ زیرا دشمنان آبرو و حیثیت خود را به میدان آورده و اعلام کردند که انقلاب اسلامی جشن ۴۰ سالگی را نخواهد دید.

سعیداوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی وارد دهه پنجم شده است، عنوان داشت: وظیفه دولتمردان در قبال ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و ورودش به دهه پنجم آن است که بیش از گذشته فعالیت‌ها را برای خدمت رسانی مردم انجام دهند.

وی توجه به مردم را ضامن رساندن به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: آرمان گرایی باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد تا بتوان به آرمان‌های مقدس که همانا نشر اسلام و پیاده سازی ارکان اسلام به ویژه عدالت است، دست پیدا کرد.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه اجرای عدالت در جای جای کشور سبب ایجاد تمدن جدید خواهد شد، عنوان داشت: همه انسان‌ها دنبال مدینه فاضله هستند؛ بنابراین با پیاده سازی عدالت، ایران اسلامی مدینه فاضله برای جهانیان خواهد شد.

سعیداوی با بیان اینکه ملت با حضور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه خط بطلانی بر شایعه جدایی ملت از نظام کشید، تصریح کرد: ملت ایران، انقلاب اسلامی را از خود دانسته و با حضورش ۴۰ سالگی و به بلوغ رساندن آن را بیمه کرد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات