۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۵۹۷۶۶۵
مدیر حوزه علمیه مازندران مطرح کرد؛

ارتجاع عرب و آمریکا، عاملان اصلی تولید و صادرات تروریست در جهان

ارتجاع عرب و آمریکا، عاملان اصلی تولید و صادرات تروریست در جهان
مدیر حوزه علمیه مازندران گفت: ارتجاع عرب منطقه و آمریکای جنایت کار عاملان و حامیان اصلی تولید و صادرات تروریست در جهان محسوب می‌شوند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران شنبه شب در جمع روحانیان مرکز استان با محکوم کردن جنایت تروریست‌ها در سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت جمعی از پاسداران غیور کشورمان شد، گفت: این جنایت تروریست‌های مورد حمایت غرب نشان دهنده شکست‌های متعدد آن‌ها از ملت ایران است.
 
وی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی پس از ناکامی‌های متعدد در چهار دهه اخیر و به ویژه شکوه عظمت ملت ایران در ۲۲ بهمن امسال دست به چنین اقدام جنایت کارانه‌ای زدند، افزود: این گونه جنایت‌های آشکار نشان از عجز و ناتوانی دشمنان ملت بزرگ ایران است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با تأکید براین که به حتم پاسخ سخت و کوبنده‌ای در انتظار این گروه‌های تروریستی و حامیان آن‌ها خواهد بود، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران نخواهد گذاشت خون‌های پاک پاسداران غیور میهمن اسلامی به راحتی پایمال شود.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر با همین خون‌های پاک آبیاری شده و آن نهال کوچک امروز به یک درخت تنومند و قدرتمندی تبدیل شده است، بیان داشت: دشمنان ملت ایران باید بدانند که با این گونه اقدامات نخواهند توانست ملت ایران را از مسیر خود منحرف کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در طول چهل سال گذشته دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب شخصیت‌های بزرگ و دانشمندان برجسته کشورمان را به شهادت رساندند، افزود: با وجود از دست دادن چنین شخصیت‌های ارزشمندی، ایران اسلامی با قدرت بیشتری به مسیر خود ادامه داده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که گروه‌های تروریستی در همان سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب تا به امروز همواره مورد حمایت کشور‌های غربی و عربی بوده اند، خاطرنشان کرد: کشور‌های مدعی دفاع از حقوق بشر در هشت سال دفاع مقدس به طور علنی به رژیم صدام سلاح شیمیایی و تسلیحات نظامی می‌دادند.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران در چهل سال گذشته همواره خود قربانی تروریسم در منطقه بوده است، بیان داشت: ارتجاع عرب منطقه و آمریکای جنایت کار مهم‌ترین عاملان و حامیان اصلی تولید و صادرات تروریست در جهان محسوب می‌شوند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: آمریکا در حالی جمهوری اسلامی را متهم به حمایت از تروریسم در منطقه و جهان می‌کند که حمایت‌های گسترده این کشور‌ها از گروه‌های تکفیری و تروریستی در منطقه کاملاً واضح و آشکار است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات