۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۵۹۷۹۰۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

تصویب پالرمو دست دراز کردن به سوی دشمنان است

تصویب پالرمو دست دراز کردن به سوی دشمنان است
حجت الاسلام والمسلمین معلمی گفت: قانون پالرمو به معنای دست ذلت دراز کردن به سوی دشمنان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امشب در یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان جویبار با اشاره به جایگاه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه، گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیرو‌های پلیس است.
 
وی با بیان این که پلیس در ایران اسلامی نسبت به سایر کشور‌ها از جایگاه ارزشمند دیگری برخوردار است، خاطرنشان کرد: دینمداری و مردمی بودن دو شاخصه مهم نیرو‌های پلیس در ایران اسلامی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که پلیس همواره در برابر برهم زنندگان نظم و امنیت مردم با اقتدار ایستاده است، تصریح کرد: نیروی انتظامی در دهه‌های اخیر همواره توان خود را به کار گرفته تا امنیت و آرامش را برای مردم کشورمان تأمین کند.
 
امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و آن را حاوی پیام‌های بسیاری برای دشمنان ایران اسلامی دانست و گفت: ملت بزرگ ایران با خلق حماسه دیگری در دهه چهارم انقلاب بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که دشمن نتوانست حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن امسال را تحمل کند و با اقدام تروریستی سیستان و بلوچستان سعی در انتقام گیری از این ملت بزرگ داشت، افزود: اما دشمنان ملت ایران بدانند با این گونه اقدامات تروریستی نمی‌تواند موجب تضعیف نظام اسلامی شود.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که تروریست‌ها و حامیان آن‌ها به زودی پاسخ کوبنده‌ای از فرزندان ایران اسلامی دریافت خواهند کرد، گفت: نیرو‌های مسلح کشورمان اجازه نخواهند خون پاک این شهدا پایمال شود.
 
وی، ایجاد ناامنی در کشور را یکی از اهداف و برنامه‌های مهم دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در برخورد با عوامل برهم زننده نظم و امنیت در کشور با هیچ کسی تعارف ندارد و به طور قاطع عوامل مخلل آسایش و آرامش مردم برخورد خواهد کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود به بررسی لایحه پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه برخی از مسؤولان در خصوص تصویب این لایحه اصرار می‌کنند، گفت: قانون پالرمو به معنای دست ذلت دراز کردن به سوی دشمنان است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات