۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۵۹۸۳۷۹
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه:

آمریکا با وضعیت اسفباری از خاورمیانه عقب نشینی می‌کند

آمریکا با وضعیت اسفباری از خاورمیانه عقب نشینی می‌کند
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: امروز انقلاب اسلامی با همه فشار‌های دشمن، آمریکا را بیچاره کرده و با وضعیت اسفباری از خاورمیانه عقب نشینی می‌کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی  پنجشنبه شب در یادواره ۱۷۰۰ شهید شهرستان کاشان و کنگره کشوری شهیده شاخص سال ۹۷ زینب کمایی، با اشاره به اینکه مردم انقلابی ایران همیشه مدافع انقلاب خود بوده و هستند و خواهند بود، گفت: شهدا در انقلابی بودن جلودار همه بودند و با شهادت خود وفاداری خود به انقلاب و نظام و ولایت را به اثبات رسانیدند.

وی افزود: شهیدان عالی مقام احیاگران واقعی شیعه در جهان و ادامه دهنده راه امام حسین (ع) طی ۴۰ سال گذشته با رشادت‌ها و جانفشانی‌ها تمام توطئه‌های استکبار جهانی آمریکا و رژیم صهیونیستی را خنثی کردند.

سردار سرتیپ قاآنی ادامه داد: اگر امروز انقلاب اسلامی مانند کوه مستحکم و استوار در برابر همه توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده در جهان پایدار و سرافراز مانده است به برکت خون شهیدان دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت است.

به گفته وی جنگ به عنوان یک پدیده تهدیدآمیز، اما به برکت وجود امام خمینی (ره) به فرصت تبدیل شد به طوری که اجرای عملیات‌های فتح المبین و بیت المقدس دنیا را شگفت زده کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا دلیر مردانی بودند که هم نظام الهی را حفظ و حراست کردند و هم معلمانی بودند که یک دانشگاه دفاعی بزرگ ایجاد کردند تا همه دلیرمردانی که به دنبال زندگی عزت مدارانه بودند در این دانشگاه تحصیل کنند.

سردار سرتیپ قاآنی نخستین تعهد رؤسای جمهوری آمریکا را حفظ و دفاع امنیت رژیم صهیونیستی دانست و اظهار داشت: با وجود حمایت‌های رؤسای جمهور آمریکا امروز اسراییل امن‌ترین کشور در جهان است، چون از هر طرف دشمن دارد.

به گفته وی، فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین فرزندانی که شهیدان تربیت کردند توانست در تمام جهان مقابل این جرثومه‌های فساد بایستد و باآنان مقابله کند و این از برکت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۷ شهید عملیات تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: دشمن پلید در میدان نبرد توان مقابله با رزمندگان جان برکف اسلام را ندارند و با اقدام ناجوانمردانه در مسیر جاده پاسداران به شهادت می‌رساند.

سردار سرتیپ قاآنی با اشاره به اینکه آمریکا و عربستان، چون توان مقابله با رزمندگان غیور و دلاور ایرانی را ندارند مرتکب کثیف‌ترین جنگ‌ها می‌شوند که هیچ ارزش نظامی ندارد افزود: امروز انقلاب اسلامی با همه فشار‌های دشمن، آمریکا را بیچاره کرده و با وضعیت اسفباری از خاورمیانه عقب نشینی می‌کند.

لازم به ذکر است، در این آیین که با حضور قشر‌های مختلف مردم و خانواده‌های معزز شهیدان مدافع حرم و چهار شهید مدافع امنیت منطقه کاشان در حسینیه نخل صدره و سرفره این شهر برگزار شد، یکی از خواهران شهیده زینب کمایی به بیان خاطراتی از این بانوی شهیده پرداخت، شهیده زینب کمایی در اول فروردین سال ۶۱ به دست منافقین کوردل به شهادت رسید، این دانش آموز شهید، شهیده شاخص کشوری از قشر دانش آموزی است.

شایان ذکر است در این آیین مرضیه هاشمی ‹‹ملانی فرانکلین›› مجری آمریکایی الاصل شبکه پرس تی وی مطالبی در خصوص چگونگی گرویدن خودش به دین مبین اسلام و نحوه برخورد ماموران پلیس فدرال آمریکا در مدت بازداشت خود را بیان کرد./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات