۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۵۹۹۲۵۴
معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان:

طرح قطار فرهنگی تا پایان تابستان سال آینده ادامه دارد

طرح قطار فرهنگی تا پایان تابستان سال آینده ادامه دارد
حجت الاسلام اریکه گفت: طرح قطار فرهنگی به همت امور مبلغین آستان قدس رضوی استان خوزستان از امروز آغاز و تا پایان تابستان سال آینده اجرا می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام دانیال اریکه، معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان، پیش از ظهر امروز، در حاشیه آغاز طرح اعزام روحانی مستقر قطار‌های مسافری اهواز به مشهدمقدس، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح قطار فرهنگی در ایام پربرکت حضرت فاطمه زهرا (س) به همت امور مبلغین آستان قدس رضوی استان خوزستان از امروز آغاز تا پایان تابستان اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان عنوان داشت: در این طرح با هر قطار مسافربری از اهواز به مشهدمقدس یک مبلغ حضور پیدا می‌کند و پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره فردی و اجرای برنامه‌های فرهنگی را در دستور کار خواهد داشت.

حجت الاسلام اریکه خاطرنشان کرد: چنین طرحی با همکاری ستاد اقامه نماز جمعه استان و شرکت مهتاب سیر اجرایی می‌شود.

از سوی دیگر موسی بلادیان، دبیر ستاد اقامه نمازجمعه خوزستان بیان داشت: طرح اعزام روحانی مستقر قطار‌های مسافری اهواز به مشهدمقدس از طرح‌های موفقی است که زائران در نتیجه آن زیارت بامعرفت انجام داده و پاسخ مسائل شرعی مدنظر خود را در طول مسیر گرفته باشند.

بیش از هشت هزار نفر خدمیار رضوی در استان خوزستان در کانون تخصصی و محلی خادمیاران رضوی سازمان‌دهی شده‌اند تا در راستای اهداف رضوی به خدمت‌رسانی در زمینه‌های فرهنگی، امدادی و کارآفرینی بپردازند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و عضویت به عنوان خادمیار رضوی می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی https://khademyar.razavi.ir اقدام کنند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات