۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۵۹۹۵۷۰
با سخنرانی مدیر حوزه؛

یادواره ۱۲۶ شهید مدرسه امام محمد باقر برگزار می‌شود

یادواره ۱۲۶ شهید مدرسه امام محمد باقر برگزار می‌شود
یادواره ۱۲۶ شهید مدرسه امام محمد باقر (ع) با حضور مدیر حوزه های علمیه طی روزهای 14 و 15 اسفندماه برگزار می شود.
مراد لو مسؤول بسیج مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری یادواره ۱۲۶ شهید مدرسه امام محمد باقر (ع) در هفته جاری خبر داد.

وی با بیان این که مدرسه امام محمد باقر (ع) یکی از مدارس علمیه‌ای است که بیشترین شهید را در ۸ سال دفاع مقدس از میان طلاب تقدیم انقلاب کرده است، گفت: یادواره شهدای مدرسه امام محمدباقر (ع) با همت مدیر و اساتید، طلاب و بسیج طلاب این مدرسه هر سال با عظمت و شکوه برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره شهدا هر ساله حال و هوای خاصی را در مدرسه ایجاد می‌کند، در مدت یک هفته برگزاری این یادواره همه اساتید و طلاب درگیر برگزاری یادواره شهدا هستند و برای بهتر برگزار شدن آن بسیار دغدغه مندند.

مرادلو به برنامه‌های ویژه این یادواره شهدا اشاره کرد گفت: رونمایی از کتاب مدرسه شهادت یکی از برنامه‌های ویژه یادواره شهدا است که امسال برگزار خواهد شد.

وی افزود: فضاسازی یادواره شهدا با کمک طلاب صورت گرفته و غرفه‌های متنوعی در قالب نمایشگاه در حاشیه یادواره برپا شده است.

مسؤول بسیج طلاب مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) با بیان این که امسال در یادواره شهدا مدرسه امام محمد باقر (ع) از میهمانان ویژه‌ای دعوت به عمل آمده است، گفت: این یادواره طی دو شب با سخنرانی آیت الله اعرافی و سردار سعید قاسمی و با مداحی مداحان حاج مهدی رسولی و حاج سیدرضا نریمانی برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: یادواره شهدای مدرسه امام محمد باقر (ع) روز سه شنبه و چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ اسفندماه همراه با نماز مغرب و عشاء در مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) واقع در خیابان توحید، کوچه ۲ برگزار می شود./1325/ت302/ج
علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات