۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۵۹۹۷۳۸
در نشست خبری تشریح شد؛

فعالیت های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان قم

فعالیت های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان قم
حجت الاسلام هرمز در نشستی خبری به تشریح فعالیت های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام هرمز در نشست خبری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم که ظهر امروز در سالن جلسات این نهاد برگزار شد، با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی کمیته امداد استان قم، گفت: پرداخت 150 هزار تومان به پانصد نفر از مددجویان کمیته امداد استان قم برای شرکت در پیاده روی اربعین همچنین اعزام سه هراز نفر مشهد اولی از جمله فعالیت های فرهنگی کمیته امداد استان قم است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قم ادامه داد: برگزاری دوره آموزش مهارت زندگی و برنامه فرهنگی مذهبی طرح فلاح برای 7 هزارو پانصد نفر، ارائه خدمات فرهنگی برای دو هزارو چهارصد نفر و میزبانی از هفت هزار نفر از علاقه مندان به حضرت معصومه(س) از فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم است.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح دوباره زندگی به هر زوج مبلغ یک میلیون تومان کمک هزینه سفر کربلا پرداخت شده است که البته  به دلیل ایجاد مشکلات اقصادی افرادی که در این ایام عازم می شوند مبلغ هشتصد هزار تومان اضافه شده است.

حجت الاسلام هرمز در ادامه به ویژگی های برنامه های فرهنگی کمیته امداد استان قم اشاره کرد و افزود: برنامه های فرهنگی براساس قرآن و عترت با محورهای آموزش اخلاق، احکام، سبک زندگی همچنین آموزش های مورد نیاز مخاطبان برگزار می شوند.

وی با بیان این که در برنامه های فرهنگی توجه ویژه ای نسبت به دانش آموزان، دانشجویان و مخاطبان روستایی وجود دارد، گفت: برای دانش آموزان و دانشجویان آموزش های فرهنگی به صورت مستقیم و غیر مستقیم با محوریت آسیب های اجتماعی و نماز برگزار می شود.

گزیده ای از خبر را در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7

/1324/پ202/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات