۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۶۰۰۳۹۶
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری:

قوای سه‌گانه براساس بیانیه گام دوم انقلاب، طرح و لایحه بنویسند

قوای سه‌گانه براساس بیانیه گام دوم انقلاب، طرح و لایحه بنویسند
نماینده مجلس خبرگان گفت: قوای سه‌گانه باید براساس بیانیه گام دوم انقلاب طرح و لایحه نوشته و به مجلس شورای اسلامی برای تکمیل برخی قوانین پیشنهاد کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد مجهتد شبستری با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به مسوولان در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: امام خامنه‌ای در این بیانیه به مبارزه و جلوگیری از فساد و توجه به ارزش‌های دینی و انقلابی و باور جوانان و اعتماد به آنان و همچنین جدی گرفتن مسئله اقتصاد مقاومتی تاکید کرده چون کلید حل مشکلات، تحقق اقتصاد مقاومتی و اتکا به ظرفیت‌های داخلی است.

وی با اشاره به شاخصه‌هایی که می‌تواند بیانیه گام دوم انقلاب را از حالت شعاری خارج کند تصریح کرد: مسوولان باید مواردی را که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بیانیه مطرح کردند را به کار بسته و آن را از حالت شعاری خارج و عملیاتی کنند و حتی قوای سه‌گانه می‌توانند مواردی را که می‌توان براساس آن طرح و لایحه‌ای نوشت را در راستای تکمیل برخی از قوانین و آیین‌نامه‌ها مورد استفاده قرار دهند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش رسانه‌ها در تبیین بیشتر موضوع بیانیه دوم انقلاب افزود: بحث و گفت‌وگو و عملیاتی کردن این بیانیه و جلب توجه مسوولان نسبت به گام دوم انقلاب می‌تواند توسط رسانه‌ها تبیین شود.

وی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، بسیار جامع بوده و دیدگاه‌های کاملی را می‌توان مورد استفاده قرار داد و رسانه‌ها نیز آن را که به عنوان منشور و چراغ راه به شمار می‌رود را تشریح کرده‌اند.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات