۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۶۰۰۵۱۳
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

جامعه قرآنی در گرو پرورش معنویت است

جامعه قرآنی در گرو پرورش معنویت است
حجت الاسلام روستاآزاد با بیان این که جامعه قرآنی در گرو پرورش معنویت است، اظهار کرد:مدیران قرآنی باید هم و غم خود را بر روی معنویت صرف کنند تا جامعه ای قرآنی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سفر به استان گلستان، در همایش مدیران قرآنی مردمی گلستان که با حضور جمعی از مسئولان استان در سالن ولایت اداره تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد شرکت کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که باید زمینه اتصال نوجوانان و جوانان را به مسائل قرآنی ایجاد کرد گفت: قرآن در سه جا خود را شفا معرفی می کند و مشخص است که شفا همواره در در برابر آلام و دلتنگی های روحی و روانی مطرح است.

وی بیان داشت: در حوزه های مختلف اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و دینی، قرآن برای ما نسخه پیچیده و خود را به عنوان شفا معرفی کرده است؛ پس باید فرهنگ مراجعه به قرآن در مشکلات متخلف جامعه در بین مردم اشاعه شود.

حجت الاسلام روستا آزاد اظهار داشت: در بحارالانوار از پیامبر اکرم(ص) نقل شده که حامل و حافظ قرآن نباید خود را کوچک بشمارد زیرا اگر چنین کند در حق خود اجحاف کرده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: امام خمینی (ره) که یک فقیه عامل به علوم اهل بیت (ع) بود، ذره ای در برابر دشمنان خوف و اضطراب نداشتند و اطرافیان ایشان هم به تأسی از ایشان متخلق به همین اخلاق شده بودند.

وی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم از سوی رهبر انقلاب تصریح کرد: در هفت محور دستاوردهای سترگ انقلاب در این بیانه تشریح شده است که در یک قسمت از آن بیان شده که تنها انقلابی هستیم که بعد از گذشت ۴۰ سال به آرمان های خود خیانت نکرده است و اگر هم گله ای وجود دارد از آرمان ها نیست بلکه از مسئولانی است که به آرمان ها پایبند نیستند.

روستادآزاد خاطرنشان کرد: پیام انقلاب اسلامی، پیام فطرت و معنویت است و مدیران قرآنی باید هم و غم خود را بر روی معنویت صرف کنند تا جامعه ای قرآنی داشته باشیم. /1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات