۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۶۰۰۷۴۸
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

توان صد در صدی پلیس در تعطیلات نوروز | اولویت پلیس؛ امنیت و آسایش مسافران

توان صد در صدی پلیس در تعطیلات نوروز | اولویت پلیس؛ امنیت و آسایش مسافران
سردار شجاع گفت: پلیس با صد در صد توان خود در تعطیلات ایام نوروز در خدمت مردم استان و مسافران خواهد بود و تلاش ما این است تا مردم از تعطیلات نوروز بهترین استفاده را کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار مجید شجاع، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: پلیس برای چهارشنبه آخر سال تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده و امیدواریم هم‌استانی‌ها توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

وی گفت: به افرادی که قصد هنجارشکنی در چهارشنبه آخر سال داشته باشند پلیس به شدت با آن‌ها برخورد خواهد کرد و افراد هنجارشکن آخر سال و ایام تعطیلات مهمان پلیس خواهند بود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه خودروهای افراد هنجارشکن با هماهنگی مراجع قضایی در پارکینگ متوقف می‌شود، افزود: پلیس با همکاری سایر دستگاه‌های امدادی اقدامات خوبی را انجام داده تا مسافران با آرامش و آسایش سفر کنند.

سردار شجاع تصریح کرد: پلیس با صد درصد توان خود در تعطیلات ایام نوروز در خدمت مردم استان و مسافران خواهد بود و تلاش ما این است تا مردم از تعطیلات نوروز بهترین استفاده را کنند.

وی با بیان اینکه مردم در ایام نوروز رعایت قوانین و مقررات را سرلوحه کار خود قرار دهند، ادامه داد: تلاش پلیس در جهت صیانت از امنیت مسافران و هم استانی‌ها است و اپلیکشین‌های موبایلی برای ارائه خدمات بهتر به مردم طراحی شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پلیس برای امنیت محله محور در طول ایام نوروز در استان اقداماتی را انجام می‌دهد و تمام تلاش ما این است که مردم با امنیت خوبی از تعطیلات بهره‌برداری کنند.

سردار شجاع اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های آموزشی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، برگزاری کلاس‌های آموزشی برون سازمانی، اطلاع رسانی اخبار در جراید و مطبوعات، آماده شدن 11 مستند با موضوعات اعتیاد سنتی و صنعتی، طلاق، آسیب‌های اینترنتی و آسیب‌های اجتماعی، برگزاری بیش از 550 آموزش چهره به چهره در مدارس و سایر ارگان‌ها، برگزاری دستاوردهای پلیس در چهل سالگی انقلاب، برگزاری 6 نشست علمی و تخصصی با موضوعات کاهش آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب و جایگاه مشارکت مردم در پیشگیری از اعتیاد از جمله اقدامات پلیس در سال جاری بوده است.

وی با بیان اینکه به بیش از 2 هزار و 300 نفر در واحدهای مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها مشاوره ارائه شده است، بیان کرد: 82 درصد از پرونده‌های ارجاع به مراکز مشاوره به سازش منجر شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 37 تن انواع موادمخدر در استان کشف شده که نسبت به سال گذشته 14 درصد کاهش داشته است، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 299 واحد صنفی در استان پلمپ شده و پرونده‌هایی در خصوص احتکار به مراجع قضایی ارسال شده است./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات