۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۶۰۰۹۳۵
برای سال تحصیلی 98_99؛

مدرسه علمیه امام حسن مجتبی شفق طلبه می پذیرد

مدرسه علمیه امام حسن مجتبی شفق طلبه می پذیرد
مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) شفق برای سال تحصیلی 98 _ 99 از میان دارندگان مدرک دیپلم برای دوره های بلند مدت طلبه می پذیرد.

حجت الاسلام عطامنش مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) شفق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره جزئیات پذیرش طلاب در این مدرسه علمیه، گفت: مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) شفق با کد «832» برای سال تحصیلی 98 _ 99 از میان دارندگان مدرک دیپلم برای دوره های بلند مدت طلبه می پذیرد.

وی افزود: مهلت ثبت نام برای پذیرش در مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) شفق در مرحله اول از تاریخ 24 بهمن ماه تا 27 اسفند و مرحله دوم از تاریخ 17 تا 22 فروردین سال 98 ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام عطامنش با اشاره به اینکه متقاضیان برای ثبت نام در مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) شفق می توانند به نشانی الکترونیکیwww.hozehtehran.ir مراجعه کنند، تاکید کرد: متقاضیان حتما هنگام ثبت نام به این نکته توجه داشته باشند که در انتخابشان به کد «832» و پسوند «شفق» که مختص مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) است توجه جدی داشته باشند تا در صورت ثبت نام با مشکل روبرو نشوند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه طلبگی سربازی امام زمان(عج) است، گفت: طلاب مکتب امام صادق(ع) بورسیه امام زمان(عج) هستند؛ بنابراین سربازی امام زمان(عج) انگیزه‌ای قوی برای پویایی علمی و معنوی طلاب در مسیر طلبگی به شمار می رود که متقاضیان درس طلبگی باید به این نکته توجه کنند.

یادآور می شود مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) شفق به آدرس تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان شفق، با شماره تماس 1 _ 88377090 است./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات