۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۰۱۱۴۰
آیت الله علوی گرگانی:

مسؤولان صدای مطالبات به حق مردم را بشنوند

مسؤولان صدای مطالبات به حق مردم را بشنوند
حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه مسؤولان صدای ناله مردم را بشنوند، گفت: مسؤولان باید با برنامه ریزی و تدابیر لازم مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را حل کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت نقش گسترده ای در اجتماع مادی کشور دارد، گفت: این وزارت شعب متعددی دارد و اداره کردن آن بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه قدرت ها و دشمنان اسلام تا جایی که بتوانند از پیشرفت ایران جلوگیری می کنند، اظهار داشت: دشمنان بر سر راه مسؤولان جمهوری اسلامی مانع تراشی می کنند تا نتوانند به مردم خدمت کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه آمریکا می خواهد جمهوری اسلامی در دنیا وجود نداشته باشد، افزود: امروز مسؤولان باید تدابیری بیندیشند که دشمن نتواند در برابرمان کاری انجام دهد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم به ضرورت بهره گیری مسؤولان کشور از ظرفیت نخبگان، کارشناسان و اساتید فن تأکید و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز بر این مسأله تأکیدات بسیاری دارند، بنابراین مسؤولان باید از تجربه کارشناسان در زمینه های مختلف استفاده کنند تا بتوانند نقشه های دشمن را خنثی سازند.

وی با بیان اینکه امروز رشته تولید و خوراک در دست وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد، ابراز داشت: مسؤولان باید به اصل شایسته گزینی توجه داشته باشند و از افراد شایسته و کاردان در زمینه های مختلف استفاده کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه مسؤولان بخش تولید کشور باید دستگاه های تولیدی که تعطیل شده است را احیا کنند، خاطرنشان کرد: اگر خط تولید کشور تعطیل شود، کشور می خوابد و خانواده های بسیاری با آسیب های مختلف مواجه می شوند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه مسؤولان صدای ناله مردم را بشنوند و به داد مردم برسند، خطاب به حاضران در جلسه گفت: سعی کنید در هر پستی که قرار می گیرید، از خود آثاری خوب بر جای بگذارید./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات