۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۰۱۱۶۲
رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

بیانیه رهبری تبدیل به سند عملیاتی شود

بیانیه رهبری تبدیل به سند عملیاتی شود
حجت الاسلام مسعودی گفت: حوزه علمیه باید در جهت بیانیه گام دوم انقلاب گام برداشته و امید است که بازخوانی مکرر و تبدیل به اسناد عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمد مهدی مسعودی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در همایش بیانیه گام دوم انقلاب، مبانی و راهکارها که امروز در دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: رهبریت ویژه در زمره محکمات انقلاب اسلامی بوده و این مهم در دوره امام خمینی و رهبر معظم انقلاب به طور عمده معطوف به شناخت فرصت ها و تهدیدها بود.

وی افزود: بنیانگذار انقلاب و رهبری برای شناخت فرصت ها و تهدیدها بیانیه و نوشته های قوی داشته اند از جمله امام خمینی بیانیه و منشور انقلاب را صادر کرد و در زمان رهبر معظم انقلاب نیز در غالب فرمایشات قوی و متین اسنادی صادر یافته است که آخرین آن در غالب گام دوم انقلاب به جامعه انقلابی ایران مطرح شده است.

حجت الاسلام مسعودی به رسالت افراد در قبال بیانیه رهبری معظم انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب اشاره و بیان داشت: بازخوانی، تحلیل و استخراج عناصر سند از سوی کارشناسان، بازشناسی مخاطبان در سطوح مختلف و تبدیل این سند به اقدام عملی در عرصه های مختلف با سمت گیری به سمت تمدن اسلامی سه مسأله مهم در این سند است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی روحانیت و حوزه علمیه را نخستین مخاطب بیانیه رهبری در سطح نخبگانی دانست و گفت: حوزه علمیه باید در جهت بیانیه گام دوم انقلاب گام برداشته و امید است که بازخوانی مکرر و تبدیل به اسناد عملیاتی شود.

گفتنی است؛ در این همایش حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و حجت الاسلام والمسلمین سید سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به تبیین بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب پرداختند./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات