۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۶۰۱۱۷۱
آیت الله نوری همدانی:

آثار علمای بزرگ شیعه به جامعه اسلامی و جهانی ارائه شود

آثار علمای بزرگ شیعه به جامعه اسلامی و جهانی ارائه شود
حضرت آیت الله نوری همدانی تأکید کرد: باید فضائل، آثار وخدمات علمای بزرگ شیعه به جامعه اسلامی و جهانی ارائه شود تا مشخص باشد یک انسان تا چه اندازه می تواند تأثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار فرزند آیت الله هاشمی شاهرودی با تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: ایشان از نظر علم، فضیلت، تعهد و جامعیت فرد خاصی بودند.

وی افزود: آیت الله هاشمی شاهرودی یک عنصر با شرافت و با فضیلت بودند و همه خصوصیاتی که باید در یک عالم کامل جمع باشد در مرحوم آیت الله شاهرودی جمع بود.

حضرت آیت الله نوری همدانی فقدان و رحلت آیت الله شاهرودی را برای جامعه اسلامی و حوزه های علمیه سخت و سنگین دانست و اظهار داشت: امیدواریم که بیت ایشان خلأ وجود آیت الله شاهرودی را پر کنند و فرزندان باید این خلأ را پر کنند.

وی ادامه داد: خدمات آیت الله شاهرودی باید زنده نگه داشته شود تا مردم همچنان بهره مند باشند، باید از آثار این عالم ربانی نیز استفاده های لازم صورت گیرد.

ان مرجع تقلید در بخش دیگر سخنان خود با بیان این که دشمنان منکر فضائل علمای اسلامی هستند، ابراز داشت: باید فضائل، آثار و خدمات علمای بزرگ شیعه به جامعه اسلامی و جهانی ارائه شود تا مشخص باشد یک انسان تا چه اندازه می تواند تأثیرگذار باشد.

وی عنوان کرد: مرحوم آیت الله شاهرودی خدمات وسیعی به حوزه و نظام داشت و بیت ایشان باید روند خدمات آن مرحوم را ادامه دهند.

محمد قمین
ارسال نظرات