۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۶۰۱۲۳۴
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

تا ابد ممنون لطف مردم همدان هستم

تا ابد ممنون لطف مردم همدان هستم
آیت الله طه محمدی گفت: بعد از نماز هفته گذشته مردم مهربان همدان بی اندازه بنده را مورد لطف قرار دادند که من تا همیشه شرمنده محبت آنها خواهم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده سابق ولی فقیه در استان همدان، ظهر امروز در تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان با تشکر از لطف مردم همدان خاطر نشان کرد: بعد از نماز هفته گذشته مردم مهربان همدان به اندازه بنده را مورد لطف قرار دادند که من تا همیشه شرمنده محبت آنها خواهم بود.

وی افزود: حالت و اشک هایی که از مردم عزیز در آن روز دیدم را هیچگاه نمی توانم فراموش کنم و دوست داشت خودم هم به گوشه ای بروم و برای این لطف مردم خود را پنهان کنم و من نیز گریه کنم.

آیت الله طه محمدی با بیان اینکه زندگی شخصی خودم را فدای کارم کرده ام اظهار داشت: این ابراز محبت مردم عزیز همدان نشان از صداقت و محبت آنها دارد و بنده نیز تا به حال برای انجام کارهای مردم ذره ای کوتاه نیامده ام.

وی عنوان کرد: بر اساس تعهد امانت امامت جمعه را برعهده گرفتیم و به دور از هر چشم داشتی تنها به دنبال کسب رضای خداوندبودم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری به مشکلاتی که پیشرو گذاشته شده است اشاره کرد و گفت: اگر مدیریت پیامبر گونه امام خمینی(ره) رهبر معظم انقلاب نبود هیچ کدام از این پیروزی های چشم گیر نیز امروز وجود نداشت.

وی تصریح کرد: وجود رهبر معظم انقلاب برکتی وصف ناشدنی برای همه مسلمانان است و امیدوارم خداوند این نعمت را از جهان اسلام نگیرد.

رییس بنیاد بوعلی یادآور شد: زمانی آل سعود خود را ولی امر مسلمین معرفی می کرد و مردم را با این عنوان فریب می داد اما پس از این اتفاقات چهره واقعی آنها برای همه جهانیان مشخص شد.

وی با بیان این که من اولین کسی که در استان شعار مرگ بر ال سعود کافر را سر داد من بودم اظهار داشت: همه روحانیون، دانشگاهیان و حوزویان بر این مسئله باید دقت کنند و با افزایش بصیرت در جامعه از وقوع دوباره این اتفاق جلوگیری کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کار باید برای مردم باشد گفت: کمترین حقوق را به کارکنان دفتر نماینده ولی‌فقیه که از انصافا از نیروهای انقلابی و ولایی هستند، پرداخت می‌شد که از حجت الاسلام والمسلمین شعبانی می‌خواهم از نیروهای زبده دفتر نماینده ولی فقیه استفاده کنند./979/د102/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات