۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۶۰۱۲۳۹
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

بیانیه گام دوم انقلاب بسیار هوشمندانه است

بیانیه گام دوم انقلاب بسیار هوشمندانه است
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در تبیین بیانیه رهبر معظم انقلاب باید از نگاه سطحی پرهیز کنیم و آن را به خوبی برای مردم خود به ویژه جوانان تشریح کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه همدان نماز جمعه را جایگاهی توصیف کرد که باید فریادگر توحید الهی باشد و اظهار داشت: اسلام نسبت به اقتصاد دارای نگاه مثبتی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: از آن جایی که قرآن نگاه مثبتی به ثروت و توجه به معیشت مردم دارد ما نیز باید آن را به خوبی برای مردم تبیین کنیم.

وی با تشکر از تلاش های مسؤولان برای مقابله با وضع موجود یادآور شد: بنده از همه مسؤولان می خواهم که در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی یادآور شد: مدیریت جهادی حلقه گمشده امروز ما است و لازمه رهایی از جنگ اقتصادی است که با آن مواجه هستیم.

وی تاکید کرد: البته لازم به ذکر است که مردم عزیز باید مراقب دین خود باشند و مشکلات اقتصادی جامعه در اعتقاد آنها به مسائل معنوی تاثیری نداشته باشد.

امام جمعه همدان بیانیه گام دوم انقلاب را هوشمندانه خواند و گفت: در تبیین بیانیه رهبر معظم انقلاب باید از نگاه سطحی پرهیزکنیم ان را به خوبی برای مردم خود به ویژه جوانان تشریح کنیم.

وی خاطر نشان کرد: جوانان با انجام مطالعات دقیق حول محور بیانیه گام دوم انقلاب بدانند که امروز نوبت آنها است و مراقب باشند که در جنگ بین حق و باطل در جبهه حق بمانند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به بیانات دیروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان یادآور شد: ایشان دیروز به دوراهی‌های سرنوشت سازی اشاره کردند که باید مراقب آن باشیم اما بنده می خواهم بگویم که مردم ما با انتخاب راه حق هیچ گاه دچار دوراهی نخواهند شد.

وی در پایان با تشکر از زحمت آیت الله طه محمدی بیان داشت: آیت الله طه محمدی با 15 سال تلاش شبانه روزی خود مشغول خدمت صادقانه به مردم بودند که باید از زحمات ایشان قدردانی شود./979/د102/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات