۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۶۰۱۳۴۷
با حضور روحانی به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد؛

افتتاح و آغاز 33 پروژه زیربنایی و اقتصادی در استان بوشهر

افتتاح و آغاز 33 پروژه زیربنایی و اقتصادی در استان بوشهر
33 طرح و پروژه زیربنایی و اقتصادی در سطح استان بوشهر با حضور رییس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس، افتتاح و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان بوشهر، دستور افتتاح 22 پروژه و آغاز عملیات اجرایی 11 پروژه اقتصادی و زیر بنایی در حوزه‌های بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، انرژی و نیرو، گردشگری، کشاورزی، صنعت و معدن و ورزشی را صادر کرد.

رییس جمهور در ارتباط ویدئو کنفرانسی با شهرهای مختلف استان بوشهر، دستور افتتاح 26 پروژه بهداشتی درمانی، 6 طرح گردشگری، 450 طرح و پروژه کشاورزی ، 5 پروژه در حوزه راه و شهرسازی، یک طرح در حوزه صنعت و معدن، سه طرح در حوزه وزارت نفت و دو طرح ورزشی را صادر کرد.

همچنین در این جلسه با دستور رییس جمهور عملیات اجرایی 21 پروژه بهداشتی و درمانی، 3 پروژه در بخش کشاورزی، 2 پروژه راه و شهرسازی، 3 طرح در بخش صنعت و معدن و یک طرح در حوزه نیرو آغاز شد.

مجموع این طرح ها در سطح استان برای ۵۱۰۹ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

در جلسه شورای اداری استان بوشهر  با حضور رییس جمهور همچنین ۱۴ تفاهم نامه در حوزه‌های کشاورزی و شیلات، اقتصادی و ‌تولیدی و ‌همچنین خدمات تخصصی فناورانه و پژوهش های کاربردی و مطالعاتی بین استانداری بوشهر و بانک‌های عامل، صندوق کارآفرینی امید، مرکز ملی فرش ایران، ایدرو  و جهاد دانشگاهی امضا شد.

محمد قمین
ارسال نظرات