۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۰۱۴۵۴
مسؤول کمیته خدمات اجتماعی قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج:

راهیان نور در کنار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درپی محرومیت زدایی است

راهیان نور در کنار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درپی محرومیت زدایی است
مسؤول کمیته خدمات اجتماعی قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج گفت: باید تلاش شود حرکت اردو‌های راهیان نور سبب رونق اقتصادی در استان‌های میزبان شود.
خداداد کاشفی، مسؤول کمیته خدمات اجتماعی قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عنوان داشت: ارائه خدمات اجتماعی به مناطق محروم استان خوزستان امسال به عنوان یک اقدام مبتکرانه صورت خواهد گرفت.

مسؤول کمیته خدمات اجتماعی قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با همکاری بسیج سازندگی و بنیاد برکت تلاش دارد سفر‌های راهیان نور را در کنار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به سمت محرومیت زدایی سوق دهد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه هر سال میلیون‌ها زائر راهیان نور با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، به تجدید عهد و پیمان مجدد با شهدا می‌پردازند، گفت: باید تلاش شود حرکت اردو‌های راهیان نور سبب رونق اقتصادی در استان‌های میزبان شود که در این باره نخستین گام ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در مناطق محروم استان خوزستان است.

کاشفی ادامه داد: تلاش برای محرومیت زدایی، بهسازی مدارس و مساجد فرسوده و ارائه خدمات بهداشتی به مردم مناطق محروم از جمله اقداماتی است که قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در راستای محرومیت زدایی در استان خوزستان انجام خواهد داد.

وی تأکید کرد: همه اقدامات و خدمات اجتماعی که در استان‌های میزبان راهیان نور صورت خواهد گرفت، به برکت برگزاری اردو‌های راهیان نور است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات