۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۰۱۴۸۰

«حماس» و«انصار الله» تصمیم ترامپ درباره جولان را محکوم کردند

«حماس» و«انصار الله» تصمیم ترامپ درباره جولان را محکوم کردند
جنبش‌ مقاومت اسلامی فلسطین و انصار الله یمن تصمیم ترامپ را برای به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های جولان اشغالی محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، گروه انصارالله دعوت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا برای به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های جولان را محکوم کرد.

به گزارش روسیا الیوم، «محمد علی الحوثی»، عضو شورای عالی سیاسی انصار الله گفت : اظهارات ترامپ به وی حق تعیین سرنوشت دیگران را نمی‌دهد بلکه اقدام رئیس جمهور آمریکا و دولتش نقض قوانین بین المللی است.

وی تاکید کرد: در واقع اقدامات واشنگتن در حمایت از رژیم صهیونستی، از سر آشفتگی و هراس آنها در پی تغییر موازنه های منطقه است.

«حازم قاسم»، سخنگوی حماس هم اظهارات ترامپ مبنی بر تصمیم وی برای به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر جولان اشغالی را تداوم هجمه آمریکا به حقوق اعراب توصیف کرد.

وی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: مواضع پی در پی آمریکا در حمایت از اسرائیل، یکپارچگی تلاش‌ها و توانمندی کشورهای عربی در مقابله با پروژه صهیونیستی و پایان دادن به اختلافات پدید آمده بین اعراب را لازم می‌کند.

الحوثی گفت: مقاومت کوتاه‌ترین و بهترین راه را برای بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی عربی به کار خواهد گرفت.

سخنگوی حماس گفت: اشغالگران و در پس آنها آمریکا هرگز نمی‌توانند حقایق تاریخی درباره هویت عربی جولان را تغییر دهند و اهالی جولان به هویت عربی خود پایبند هستند./994/ب101/ف

منبع: العالم

ارسال نظرات