به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، تازه‌ترین اثر این مؤسسه با عنوان «دعوت بی‌واسطه» با هدف واکاوی ابعاد نامه تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و امریکای شمالی روانه بازار نشر شد.

در بخشی از مقدمه این اثر می‌خوانیم: «در روزگاری که اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی از سوی نظام سلطه جهانی با شدت و قدرت تبلیغ می‌شود، نامه‌های ژرف و حکیمانه رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به جوانان مغرب زمین، افق جدیدی را بر روی آنان گشود. دعوت جوانان به تفکر و اندیشیدن و آشنایی با تعالیم اسلام از منابع و آبشخور‌های اصیل و صحیح آن، مقدمه‌ای برای آزاداندیشی نسل جوان بالیده در غرب و بزرگ‌شده با موج تبلیغات رسانه‌های واقعیت‌نما بود.»

«دعوت بی‌واسطه» پس از درج متن اصلی نامه‌های نوشته‌شده توسط مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، به شرح و بسط محور‌های اساسی نامه می‌پردازد. آشنایی با حقیقت اسلام و افشای اسلام‌ستیزی و اسلام هراسی قدرت‌های غربی، معرفی فرهنگ و تمدن اسلامی و راه‌های ایجاد تمدن نوین اسلامی، بررسی تحولات غرب مدرن و نتایج و پیامد‌های آن، از محور‌های بسط یافته در این کتاب است.

کتاب «دعوت بی‌واسطه» به تالیف علی نوراهان با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه در ۱۷۳صفحه به قیمت ۱۲ هزار تومان توسط موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی چاپ و منتشر شد.

علاقه مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب علاوه بر رجوع به سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی به نشانی www.irdc.ir، به فروشگاه این مرکز واقع در خیابان انقلاب، خیابان ۱۲ فروردین، بعد از خیابان شهدای ژاندارمری، نبش مجتمع ناشران مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۲۲۲۱۱۱۷۴ تماس بگیرند. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش