۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۰۱۵۳۵

حضور آیت الله طبرسی در مناطق سیل زده مازندران

حضور آیت الله طبرسی در مناطق سیل زده مازندران
نماینده ولی فقیه در مازندران با حضور در مناطق سیل زده استان با مردم خسارت دیده ناشی از سیل دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز با حضور در مناطق سیل زده استان ضمن اطلاع از وضعیت امداد رسانی با مردم خسارت دیده ناشی از سیل نیز دیدار و گفت و گو کرد.
 
وی با ابراز تأسف از خسارت به جای مانده ناشی از سیل اخیر در استان، بر ضرورت تسریع در روند امداد رسانی به مردم آسیب دیده تأکید کرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که خوشبختانه از نخستین لحظات حادثه، مدیران و مسؤولان بخش‌های مختلف در صحنه حاضر شدند، خاطرنشان کرد: تاکنون خدمات و تلاش‌های بسیاری از سوی بخش‌های مختلف برای برون رفت از این بحران به وجود آمده صورت گرفته است.
 
آیت الله طبرسی با تأکید براین که در حال حاضر رسیدگی به مردم آسیب دیده و تأمین نیاز‌های اولیه آن‌ها از مسائل ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: خوشبختانه در بالاترین سطح کشور پیگیر رسیدگی به وضعیت سیل زدگان مناطق شمالی هستند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه سیل اخیر خسارت‌های بسیاری به منازل مسکونی، بخش‌های زیربنایی به ویژه بخش‌های کشاورزی استان وارد کرده است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین برنامه مسؤولان دولتی پس از اقدامات اولیه باید جبران این خسارت‌های وارده باشد.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که متأسفانه سیل خسارت‌های جدی به مناطق روستایی استان وارد کرده است، بیان داشت: باید مسؤولان امر به گونه‌ای تدبیر کنند تا از این پس شاهد بروز چنین خسارت‌های گسترده‌ای نباشیم.
 
آیت الله طبرسی با تأکید بر این که انتظار ما و همه مردم از دولتمردان رسیدگی هرچه سریعتر به وضعیت آسیب دیدگان و سیل زدگان است، خاطرنشان کرد: نباید پس از فروکش کردن بحران، این مردم به حال خود رها شوند بلکه باید تا آخرین لحظه به وضعیت آن‌ها رسیدگی شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امیدواریم پس از حضور میدانی مسؤولان ارشد دولتی شاهد اقدامات مناسبی در نخستین جلسه دولت برای جبران خسارت‌های وارده باشیم، بیان داشت: مازندران یک استان کشاورزی است و مسؤولان باید برای رفع خسارت‌های وارد شده به این بخش توجه جدی داشته باشند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات