۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۰۱۵۳۷
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری:

اولویت شهدا بندگی خدا بود

اولویت شهدا بندگی خدا بود
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری گفت: شهدای هویزه اولویت خود را بندگی خدا قرار داده و به خوبی درک کردند که خداوند مظلومانه شهید شدن را دوست دارد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری، رییس مؤسسه روایت سیره شهدا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه در هر میهمانی تناسب میان میزبان و مهمان وجود دارد، عنوان داشت: شهدا در یادمان‌های دوران دفاع مقدس میزبان هستند و به تبع خادمان باید تناسبی با میزبان خود داشته، نزدیکترین افراد به میزبان باشند تا در مقام خادمی رشد و در آستانه مقام شهادت قرار گیرند.

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه شهدا اولویت زندگی شان را درک کردند، اظهار داشت: همگان وظیفه دارند تا اولویت‌های خود را در زندگی بشناسند و  آن‌ها را در مسیر بندگی خدا قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان اینکه هر فرد خادمی باید بداند مدالی بالاتر از بندگی خدا نیست، خاطرنشان کرد: شهدای هویزه اولویت خود را بندگی خدا قرار داده و به خوبی درک کردند که خداوند مظلومانه شهید شدن را دوست دارد؛ از این رو هیچ کس به آن‌ها کمک نکرد، اما در عین حال ایستادگی و مقاومت کرده و مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه خادم الشهدا مبلغ سیره شهدا است، گفت: خادم شهدا وظیفه دارد برای جوانان از لذت‌های این سفر (موفقیت، آرامش و عزت در پرتو بندگی خداوند) سخن بگوید./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات