۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۰۱۵۴۱
معاون فرهنگی اوقاف لرستان خبر داد؛

۶۱ امامزاده میزبان طرح آرامش بهاری

۶۱ امامزاده میزبان طرح آرامش بهاری
معاون فرهنگی اوقاف لرستان با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری در امامزادگان شاخص استان، گفت: ۶۱ امامزاده در لرستان میزبان برگزاری این طرح هستند.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طرح آرامش بهاری در امام زادگان استان از 28 اسفند ماه 97 آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این طرح فرهنگی تا 15 فروردین ماه جاری ادامه دارد، افزود: 61 امام زاده در لرستان میزبان برگزای طرح آرامش بهاری هستند.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به حضور مبلغان در امام زادگان استان گفت: بیان احکام شرعی، پاسخگویی به سؤالات و شبهات زائران، ترویج فرهنگ وقف و پرداختن به مسائل روز از جمله وظایف مبلغان در جمع زائران است.

وی در ادامه با بیان اینکه در شب تحویل سال حدود ۱۰ هزار نفر در مسجد و حسینیه امامزاده محمد(ع) کوهدشت حضور داشتند، یادآور شد: پخش زنده مراسم تحویل سال برای نخستین سال در امامزداده محمد(ع) انجام شد.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان اظهار داشت: از ۲۸ اسفند تاکنون حدود ۶۰ هزار زائر از امامزاده محمد(ع) کوهدشت بازدید داشته اند.

وی در ادامه بیان کرد: امسال بیش‌ ترین آمار زائران استان لرستان مربوط به امامزاده محمد کوهدشت(ع) است که از استان‌های لرستان، همدان، ایلام، کرمانشاه و خوزستان نیز به این بقعه متبرکه مشرف شدند./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات