۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۰۱۵۶۲
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

امروز زمان همدلی برای خدمت به مردم است

امروز زمان همدلی برای خدمت به مردم است
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: امروز زمان همدلی و یکرنگی است و امیدواریم در سایه این همدلی به هدف اصلی که همان خدمت بهتر مردم می باشد دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی صبح امروز در دیدار با آیت الله طه محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک سال نو از زحمات 15 ساله ایشان تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در این دیدار با اشاره به خدمات آیت لله طه محمدی در استان همدان خاطر نشان کرد: امروز زمان همدلی و یکرنگی است و امیدواریم در سایه این همدلی به هدف اصلی که همان خدمت بهتر مردم می باشد دست پیدا کنیم.

وی افزود: استان همدان دارای ظرفیت های بالایی است که باید با برنامه ریزی صحیح و اصولی و استفاده از کارشناسان خبره از تمامی ظرفیت های موجود استفاده کامل را ببریم.

امام جمعه همدان با تاکید بر این که نیازمند یاری همه بزرگان استان هستم تصریح کرد: هدف همه خدمت گزاران کشور یکی است و آن هم خدمت به مردم و پاسداری از انقلاب و اسلام است.

وی یادآور شد: شاید در بعضی از عناوین اختلاف نظر ها و تفاوت هایی باشد اما همه ما باید در جهت تحقق این اهداف حرکت کنیم چرا که اصل یکی است و آن خدمت به مردم است./979/پ210/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات