۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۰۱۵۸۱
دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان گلستان خبر داد؛

درخواست دادستانى از سازمان بازرسى کل کشور برای معرفى مسببان احتمالى سیل

درخواست دادستانى از سازمان بازرسى کل کشور برای معرفى مسببان احتمالى سیل
دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان گلستان از درخواست دادستانى برای معرفى مسببان احتمالى حادثه وقوع سیل براى برخورد قانونى خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا سیدحسینى، دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقى و قضایى خبرگزارى میزان، از درخواست دادستانى از سازمان بازرسى کل کشور برای معرفى مسببان احتمالى حادثه سیل در گلستان خبر داد.

وی گفت: در پى دستور رئیس قوه قضائیه به سازمان بازرسى کل کشور و حضور رئیس سازمان بازرسى کل کشور در استان گلستان جهت بررسى ابعاد حادثه سیل از سازمان بازرسى خواسته شد تا هر چه سریع‌تر گزارش مستند و مستدل خود را در خصوص علت وقوع سیل و علت آن و کوتاهى هاى احتمالى از جانب مسئولان به دادستانى ارائه کنند.

دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان گلستان خاطرنشان کرد: به محض اینکه گزارش سازمان بازرسى به دادستانى وصول شد با مسببان احتمالى این حادثه برخورد قانونى صورت خواهد گرفت.

به گزارش میزان، بروز سیل و آبگرفتگی در استان‌های شمالی کشور و در شهرستان‌های گرگان، بندر ترکمن، آزادشهر، گنبدکاووس، بندرگز، علی آباد، کلاله و مینودشت سبب تخریب خانه‌ها و بروز مشکلاتی برای اهالی این مناطق شد.

منبع:میزان

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات