۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۶۰۱۵۹۰
حجت الاسلام حیدری خبر داد؛

توزیع اقلام غذایی از سوی اوقاف مازندران در میان مردم سیل زده

توزیع اقلام غذایی از سوی اوقاف مازندران در میان مردم سیل زده
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از ارسال اقلام غذایی مورد نیاز برای مردم سیل زده شهرهای استان خبر داد.
حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از ارسال اقلام غذایی مورد نیاز برای مردم سیل زده شهر‌های استان خبر داد.

وی با بیان این که اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از نخستین لحظات جاری شدن سیل در مازندران آمادگی خود را برای کمک به سیل زدگان اعلام کرده است، افزود: در همین راستا تاکنون کمک‌های غذایی بسیاری از سوی این اداره کل در میان خانواده‌های سیل زده استان توزیع شده است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که اقلام غذایی به صورت روزانه در میان سیل زدگان توزیع می‌شود، بیان داشت: مردم سیل زده استان هیچ نگرانی از جهت اقلام غذایی نداشته باشند، چون به صورت مداوم و منظم در میان آن‌ها توزیع خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که ادارات اوقاف سراسر استان به صورت مستمر این اقلام غذایی را در میان خانوار‌ها توزیع می‌کند، تصریح کرد: این اقلام غذایی در قالب سبد‌های کالایی در میان مردم توزیع می‌شود.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که روند توزیع غذا و بسته‌های حمایتی تا بازگشتن شرایط به وضع عادی ادامه خواهد داشت، افزود: همه امکانات لازم به منظور ارائه خدمات در مناطق سیل زده به کار گرفته شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سیل خسارت‌های بسیاری به زیر ساخت‌های استان وارد کرده است، بیان داشت: خوشبختانه همه امکانات لازم تا بازگشت شرایط به وضع عادی در اختیار مردم سیل زده قرار داده خواهد شد.

مدیر کل اوقاف مازندران با اشاره به این که اماکن متبرکه و امامزادگان استان آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی است، تصریح کرد: با توجه به شرایط نامناسب جوی، مسافران می‌توانند از امکانات اقامتی اماکن متبرکه و سوئیت‌های امامزادگان و بقاع متبرکه استفاده کنند.

حجت الاسلام حیدری با تاکید بر این که مسؤولان تا بازگشت شرایط به وضع عادی در صحنه حاضر خواهند بود، تصریح کرد: پیام ارزشمند مقام معظم رهبری موجب تسریع در روند امداد رسانی به مردم شده است./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات