۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
کد خبر: ۶۰۱۶۳۵

مروری بر ۱۴۰ توصیه و نمونه کاربردی خانواده پایدار در یک اثر

مروری بر ۱۴۰ توصیه و نمونه کاربردی خانواده پایدار در یک اثر
موسسه  فرهنگی هنری مطاف عشق جلد پنجم از سری کتاب های زندگی به سبک شهدا را با عنوان خانواده  پایدار منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مؤسسه فرهنگی هنری مطاف عشق جلد پنجم زندگی به سبک شهدا را با عنوان خانواده پایدار به قلم عبدالعزیر فاتحی مجرد منتشر کرد.

خانواده‌ی پایدار، جلد پنجم از کتاب‌هایی است که به سبک زندگی شهداء پرداخته است. پیش تر، در چهار جلد گذشته عناوینی مثل (زندگی به سبک شهداء، دخترانه)؛ (سبک زندگی شهداء، پسرانه)؛ (سیک زندگی شهداء، پدرانه، مادرانه)؛ (سبک زندگی شهداء، ازدواج آگاهانه) به چاپ رسیده بود.

این مجموعه که با اسقبال خوبی از طرف مخاطبین همراه بوده است؛ مجموعه‌ای کاربردی از سبک زندگی شهداء است که از ارزشمندترین خاطرات جمع آوری شده است.

خانواده پایدار، ازشش فصل با عنوان‌های تأمین نیاز‌های عاطفی؛ مدیریت اختلافات؛ مدیریت معنوی؛ حیا و عفاف؛ اخلاق پسندیده؛ کمک و همیاری؛ ساده زیستی تشکیل شده است.

اینکه شهداء در تأمین نیاز‌های عاطفی خانواده شأن؛ در اختلافاتشان؛ در اخلاق و .. چگونه بودند مباحثی است که مصداقی، همراه با خاطرات در این کتاب به آن پرداخته شده است.

برشی از کتاب:
مشغول کار بودم و حواسم به حامد نبود. یک مرتبه از روی صندلی افتاد و سرش شکست. سریع رفتم بیمارستان و سرش را پانسمان کردم. منتظر بودم یوسف از سر کار برگردد و با ناراحتی بگوید:چرا سهل انگاری کردی؟ چرا حواست نبود؟

وقتی آمد مثل همیشه سراغ حامد را گرفت. گفتم:خوابیده؛ و بعد آرام آرام شروع کردم به تعریف کردن ماجرا. چیزی نمی‌گفت. خوب گوش داد. آرام آرام چشم هایش خیس شد و لبش را گاز گرفت. بعد گفت:تقصیر منه که این قدر تو رو با حامد تنها می‌ذارم. منو ببخش.

من که اصلا تصور چنین برخوردی را نداشتم از خجالت خیس عرق شدم. (شهید یوسف کلاهدوز)

مؤسسه فرهنگی هنری مطاف عشق کتاب خانواده پایدار را با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه، در ۱۱۵ صفحه و به قیمت ۱۲۰۰۰ تومان منتشر کرده است. /۹۹۸/ ن ۶۰۳/ش
میثم صدیقیان
ارسال نظرات