۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۶۰۱۶۴۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد؛

ارائه خدمات امدادی از سوی گروه های تبلیغی جهادی در مناطق سیل زده

ارائه خدمات امدادی از سوی گروه های تبلیغی جهادی در مناطق سیل زده
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: همه امکانات و ظرفیت این اداره کل به منظور کمک و امداد رسانی به مردم سیل زده استان به کار گرفته شده است.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از ساماندهی و اعزام گروه‌های تبلیغی به منظور امداد رسانی به سیل زدگان استان خبر داد.
 
وی با بیان این که گروه‌های جهادی به شهر‌های مختلف استان اعزام شده اند، افزود: کار امداد رسانی و ارائه خدمات با گذشت چند روز از وقوع سیل در استان همچنان با قدرت و جدیت ادامه دارد.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به بازدید میدانی از مناطق سیل زده استان، خاطرنشان کرد: با توجه به ابلاغ ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، همه امکانات و ظرفیت‌های این اداره کل در جهت خدمت به سیل زده گان استان به کار گرفته شده است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که روحانیان گروه‌های جهادی تبلیغی استان افزون بر کار امداد رسانی و خدماتی، اقلام غذایی مورد نیاز را در میان سیل زدگان توزیع می‌کنند، بیان داشت: این تلاش‌ها تا زمان بازگشت شرایط به وضعیت عادی ادامه خواهد داشت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود همچنین از اعزام روحانیان گروه‌های جهادی تبلیغی به برخی مناطق سیل زده استان گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این روحانیان در مناطق سیل زده شهرستان آق قلا نیز مشغول توزیع اقلام غذایی و ارائه خدمات امدادی هستند.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با ساماندهی و اعزام گروه‌های فرهنگی و تبلیغی در جهت کمک به سیل زدگان اقدام کرده است، گفت: بر اساس ابلاغیه ریاست محترم سازمان بستر‌های لازم به منظور قرار دادن کلیه امکانات این سازمان در شهرستان‌ها به سیل زدگان وجود دارد.
 
وی با اشاره به این که خوشبختانه حضور روحانیان و گروه‌های تبلیغی در سطح مناطق سیل زده بسیار اثرگذار بوده است، بیان داشت: همراهی روحانیان با مردم در امداد رسانی و کمک به خانواده‌های سیل زده موجب ایجاد دلگرمی در میان ساکنان این مناطق شده است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که همه امکانات دستگاه‌های اجرایی برای کمک به مردم سیل زده بسیج شده است، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نیز همانند سایر دستگاه‌ها همه توان و ظرفیت خود را به منظور کاهش آلام مردم خسارت دیده به کار گرفته است.
 
وی با بیان این که مردم سیل زده و خسارت دیده با حضور روحانیان در جمع آن‌ها احساس دلگرمی می‌کنند، تصریح کرد: در این دیدار‌ها و بازدید‌ها بسیاری از مشکلات و نیاز‌های مهم و ضروری مردم شناسایی و به مسؤولان مربوط ارجاع داده شد تا اقدامات لازم را انجام دهند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات